WYKORZYSTAJ DARMOWY WEBINAR | Bot_Akademia | 30-min
+48 22 765 6000 | EN
  • Produkty

    Voicebot

    • AI Voicebot » Automatyzacja obsługi głosowej odciąża konsultantów
    • e-Windykator » Uruchom inteligentnego Voicebota dla swojej marki
    • W skrócie Napędzane AI rozwiązania do automatyzacji obsługi klienta oraz web self‐service. Wielokanałowe Contact Center. Narzędzia digital do marketingu i sprzedaży.

    AI Chatbot

    • AI‐Chatbot klasy Enterprise » Automatyzacja obsługi klienta z Chatbotem | Wirtualnym Doradcą
    • AI‐Chatbot do E-commerce » NOWEWłącz Asystenta w Twoim e-sklepie, obsługuj najtaniej klientów non-stop
    • Chatbot do Messengera i WhatsAppa » Obsługa non‐stop na Messengerze i WhatsAppie, nawet bez konsultanta
    • Wirtualny Urzędnik » Szybka obsługa mieszkańców, wsparcie Smart Cities
    • Chatbot dla Helpdesku » Mniej kolejek i zgłoszeń do IT Helpdesku dzięki AI
    • Google Asystent » Uruchom inteligentnego Chatbota dla swojej marki

    Chat, Komunikator, Zgłoszenia | Tickety

    • Live Chat klasy Enterprise » Czat dla przedsiębiorstw − obsługa czatów, sms‐ów oraz zgłoszeń, także dzięki AI
    • Omni-channel | Contact Center » Najlepszy Omni-Channel - w 1 miejscu obsługa formularzy, infolinii, Live Chat, Facebook | Konsola

    Infolinia i Wideo

    • Infolinia | Call Center » VoiceAPI i inteligentne programowanie infolinii
    • Video Co‐Browsing i Screen‐Sharing » Profesjonalne wideo współprzeglądanie i dzielenie ekranu do wsparcia transakcji i obsługi
  • Cennik
  • Materiały
  • Blog
  • O nas
    • Firma »
    • Zespół »
    • Klienci »
    • Partnerzy NOWE »
    • Relacje inwestorskie »
    • Badania i rozwój »
    • Kontakt »
ZALOGUJ
ZAPYTAJ O DEMO

Blog

Home Blog
Automatyczny system rezerwacji wizyt przez Asystenta Głosowego Voicebota Urzędu Miasta Gdyni od inteliwise
Opublikowany: 11.25.2020 przez Daria Włodarczyk
Automatyczny system rezerwacji wizyt przez Asystenta Głosowego czyli jak Voicebot umówi Cię na wizytę w przychodni, u fryzjera czy nawet w urzędzie!
pracownik przyszłości - Voicebot od InteliWISE dla Wolters Kluwer
Opublikowany: 11.23.2020 przez Daria Włodarczyk
Pracownik przyszłości – Voicebot Piotr | live na fanpage’u InteliWISE Polska
2 mln zgłoszeń obsłużonych przez Centrum Pomocy Przedsiębiorcy Biznes.gov.pl CEIDG Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Opublikowany: 11.16.2020 przez Daria Włodarczyk
2 miliony zgłoszeń obsłużonych przez Centrum Pomocy Przedsiębiorcy
Voicebot-Piotr-z-InteliWISE-pracuje-w-Wolters-Kluwer!
Opublikowany: 11.11.2020 przez Daria Włodarczyk
Voicebot Piotr z InteliWISE pracuje w Wolters Kluwer!
Chatbot II Generacji wspiera e-sklepy w sprzedaży podczas Black Friday, Cyber Monday i na Gwiazdkę
Opublikowany: 11.09.2020 przez Daria Włodarczyk
Chatbot II Generacji wspiera e-sklepy w sprzedaży podczas Black Friday, Cyber Monday i na Gwiazdkę
Zwinne tworzenie voicebota - agile inteliwise
Opublikowany: 10.28.2020 przez Dariusz Świdrak
Zwinne tworzenie voicebota – studium przypadku czy relacja z pola bitwy?
Opublikowany: 09.22.2020 przez Daria Włodarczyk
Zarabiaj na AI razem z InteliWISE
chatbot w bankowosci
Opublikowany: 08.31.2020 przez Daria Włodarczyk
Sztuczna inteligencja w bankowości
voicebot od inteliwise dla ministerstwa rozwoju i e usługi ceidg
Opublikowany: 08.21.2020 przez Daria Włodarczyk
Automatyzacja połączeń przychodzących na infolinii przez Voicebota
robot odbierający telefon, człowiek wykonujący telefon, voicebot
Opublikowany: 06.19.2020 przez Daria Włodarczyk
5 ciekawych voicebotów, które ułatwiają życie firmom i ich klientom
wideo czat z konsultantem infolinia zobacz produkt na żywo
Opublikowany: 05.06.2020 przez Daria Włodarczyk
Narzędzie Wideo dla sprzedawców już dostępne w oprogramowaniu Omnichannel (Contact Center)
Tarcza antykryzysowa - jak wsparcie systemów sztucznej inteligencji AI wspomaga pracę konsultantów
Opublikowany: 04.10.2020 przez Daria Włodarczyk
Uruchomiliśmy infolinię dla prawie 200 konsultantów, wspieraną przez AI, dla wsparcia Tarczy Antykryzysowej.
Chatbot wyjaśnia czym jest
Opublikowany: 03.19.2020 przez Daria Włodarczyk
Chatbot – czym jest, jakie są typy i jakie przynosi korzyści?
Praca zdalna, home office.
Opublikowany: 03.13.2020 przez Daria Włodarczyk
Praca zdalna infolinii i sprzedawców, czyli 4 ważne elementy pomagające działać obsłudze klientów w niezakłócony sposób.
Chatbot i Człowiek współpracujący w 2020 roku
Opublikowany: 03.10.2020 przez Daria Włodarczyk
Chatboty, Voiceboty, AI dla firm w 2020 r. – 5 najważniejszych trendów
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ostatnie wpisy

Automatyczny system rezerwacji wizyt przez Asystenta Głosowego Voicebota Urzędu Miasta Gdyni od inteliwise
25.11.2020 Automatyczny system rezerwacji wizyt przez...
pracownik przyszłości - Voicebot od InteliWISE dla Wolters Kluwer
23.11.2020 Pracownik przyszłości – Voicebot Piotr |...
2 mln zgłoszeń obsłużonych przez Centrum Pomocy Przedsiębiorcy Biznes.gov.pl CEIDG Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
16.11.2020 2 miliony zgłoszeń obsłużonych przez Centrum...

Pozostańmy w kontakcie:

Nasze produkty

Artificial Inteligence
Live Chat
& Help Desk
Infolinia
Wideo

Gotowy do przetestowania? Przygotujemy demo.

WYPRÓBUJ BEZ OPŁAT

Zarejestruj się i w 5 minut sprawdź konfigurację, poznaj funkcje. Bez żadnych opłat.



© Copyright by InteliWISE 2005‐2021

InteliWISE

  • O firmie
  • Klienci
  • Media
  • Zespół
  • Partnerzy NOWE
  • Kontakt
  • Kwestie prawne
  • Status

Produkty

  • AI Voicebot
  • AI‐Chatbot
  • AI‐Chatbot do E-commerce NOWE
  • Messenger & WhatsApp
  • Wirtualny Urzędnik
  • Chatbot dla Helpdesku
  • Live Chat Enterprise
  • Contact Center | Obsługa
  • Wirtualne Contact Center
  • Video Co‐Browsing i Sharing

Funkcjonalności

  • Nowoczesny silnik AI
  • AI ze 100% kontrolą
  • Konfigurator NLP i Dialogów
  • Inteligentne przekierowanie (eskalacja) rozmowy
  • Raporty i statystyki
  • Wielokanałowa Konsola Agenta

Cennik

  • Wszystkie produkty
  • AI‐Chatbot
  • Live Chat
  • Zapytaj o indywidualną wycenę

Bądź na bieżąco. Zapisz się do newslettera InteliWISE

Dołącz do szybko rozwijającej się społeczności profesjonalistów i dołącz do naszej listy e‐mailingowej.

Poprzez podanie swojego adresu e-mail w niniejszym formularzu i naciśnięcie
przycisku „zapisz” wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, czyli informacji handlowych związanych z produktami i usługami InteliWISE, wysyłanych drogą elektroniczną na podany przez Ciebie adres e-mail. Wysyłka newslettera wiąże się z koniecznością przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w tym celu. Z tego względu, poprzez działanie wskazane powyżej, wyrażasz także zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez InteliWISE w celu przesyłania do Ciebie newslettera. Udzielone zgody możesz w każdej chwili wycofać. Więcej informacji o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych przez InteliWISE znajdziesz w Polityce prywatności opublikowanej w Serwisie.
(rozwińzwiń całą treść)
Kontakt  |   Status  |   Klienci  |   Zespół  |   Relacje Inwestorskie  |   Warunki świadczenia usług