Historyczny rekord wyników InteliWISE

Historyczny rekord wyników InteliWISE

Zainteresowanie AI wśród firm w Polsce i na świecie rośnie i staramy się wykorzystać ten trend. Spółka opublikowała właśnie Raport za za IV kwartał 2018 r. – był to nie tylko najlepszy kwartał, a również cały rok w historii spółki. Spółka jest skupiona na dostarczaniu rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI) dla firm, w tym usług takich jak jak Wirtualny Asystent czy Live Chat z elementami machine learning. Z ponad 4 mln przychodów oraz ponad 70% przychodów ze sprzedaży wygenerowanej z powtarzalnych, abonamentowych usług, pozostajemy liderem na polskim rynku Chatbotów.

Ponad 4 miliony, z zyskiem!

Po raz pierwszy InteliWISE przekroczyło przychody całoroczne o wartości 4  milionów złotych, oraz zanotowało zysk netto przekraczający 370 tys. złotych.

W samym IV kwartale, na poziomie całej Grupy Kapitałowej utrzymaliśmy wysoką dynamikę przychodów – generując wzrost przychodów o ponad 60% w porównaniu do tego samego okresu w 2017 r., wyniosły one 1 535 tys. zł, wobec 960 tys. zł w porównywalnym okresie. Kwartalny zysk netto wzrósł rok do roku o 27% i wyniósł 176 tys.

Do rekordowych wyników przyczyniły się nowe liczne realizacje z całego roku, zamykane z końcem 2018 r. oraz inwestycje w badania i rozwój technologii AI, sukcesywnie dodawane do naszych usług.

Nowe umowy, rozwój zespołu

Firmy i instytucje w Polsce coraz aktywniej realizują procesy cyfrowej transformacji i sięgają po rozwiązania automatyzujące pracę. Z końcem 2018 r. podpisaliśmy nowe umowy m.in. z ITI Neovision S.A oraz Comarch S.A. W ciągu ostatnich miesięcy zwiększyliśmy zasoby po stronie zespołu InteliWISE oraz zainwestowaliśmy w rozwój naszej technologii AI, aby być w stanie obsłużyć zlecenia skupione na rozwiązaniach automatyzujących obsługę klienta, obniżających kosztów infolinii, zwiększających konwersję w sklepach online, automatyzujących procesy rekrutacji w HR. Nadal skupiamy się na dużych firmach, liderach rynku w obszarze bankowości, fintechów, ubezpieczeń oraz e-commerce, w Polsce i w krajach angielskojęzycznych.

Pełny raport dostępny jest na Infostrefa.com