Success stories

Central Bank

Jak zmniejszyć obciążenie Biura Obsługi Klienta za pomocą Wirtualnych Doradców InteliWISE.

INFORMACJE OGÓLNE

Wirtualny Doradca InteliWISE jest gospodarzem na stronie Central Bank w zakładce „Kontakt”. Odpowiada na pytania użytkowników na temat banku i pomaga im w znalezieniu kluczowych informacji. Ponadto, Wirtualny Doradca ma rozległą wiedzę na temat najczęstszych problemów dotyczących produktów i usług bankowych.

centralbank_main_screen_success

Główne cechy

Główne cechy Wirtualnego Doradcy InteliWISE to:

  • rozumienie pytań użytkownika w naturalnym języku, dzięki algorytmom wspierającym proces rozpoznawania języka naturalnego;
  • sugerowanie pytań w odniesieniu do wcześniejszego scenariusza;
  • funkcja auto-uzupełniania;
  • prezentacja informacji o produktach i usługach;
  • pomoc w przypadku problemów bankowych;
  • integracja z usługą LiveChat;
  • audiowizualna prezentacja wiedzy;
  • kontekstowy moduł prezentacji wideo.

Wygląd

Wirtualny Doradca InteliWISE (postać nr 119) jest w pełni zintegrowany z zakładką „Kontakt” na stronie Central Bank.

centralbank_screen1_success
Funkcja auto-uzupełniania pozwala użytkownikom bardziej intuicyjnie prowadzić rozmowę z Wirtualnym Doradcą.


centralbank_screen2_success

Wirtualny Doradca InteliWISE nie tylko odpowiada na pytania, ale również kontekstowo sugeruje tematy do dalszej dyskusji.


centralbank_screen3_success

Tryb przeglądania zasobów wiedzy umożliwia znalezienie odpowiedzi na swoje pytania tym użytkownikom, którzy wolą kliknąć niż wpisać pytanie.


centralbank_screen4_success

Wirtualny Doradca może również obsługiwać użytkowników w trybie zminimalizowanym.


Wyniki

Kluczowe korzyści Wirtualnego Doradcy InteliWISE to:

  • zmniejszenie obciążeń telefonicznej obsługi klienta;
  • zapewnienie lepszego komfortu użytkowania dzięki rozpoznaniu języka biznesowego i interaktywnemu wideo;
  • możliwość wglądu w zachowania klientów przy pomocy danych statystycznych i raportowania;
  • zrozumienie pytań klientów nawet wtedy, gdy zawierają błędy w pisowni czy błędy gramatyczne; Dzięki rewolucyjnemu systemowi sztucznej inteligencji użytkownik może zadawać pytania w języku naturalnym;
  • przedstawianie odpowiedzi w formie multimediów, głosu i tekstu, co przekłada się na nowe, interaktywne doświadczenie użytkownika;
  • stałe, wysokiej jakości wsparcie.

Jesteś zainteresowany wypróbowaniem tej technologii na Twojej stronie internetowej? Masz pytania?

Zadzwoń 503 007 594 lub napisz do nas.

Masz pytania? Napisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.