Success stories

LOT Airlines

Wirtualna Stewardessa LOTu obsługuje ponad 70% zapytań klientów, bez wsparcia rzeczywistego pracownika obsługi klienta.

 

KIM JEST WIRTUALNA STEWARDESSA?

Wirtualna Stewardessa to najnowsza generacja inteligentnych doradców, która obsługuje tysiące zapytań automatycznie, 24/7, bez angażowania rzeczywistych osób.

lot_screen_success

 

Wyzwanie

Lot:

  • jest wiodącym europejskim przewoźnikiem lotniczym, postrzeganym jako konserwatywny;
  • obsługuje niemal 5 milionów pasażerów każdego roku, z czego 10% za pośrednictwem internetu;
  • uruchomił nową platformę do sprzedaży biletów. Zmiana wizerunku wsparta została intensywną kampanią reklamową;
  • łączy klientów z pośrednikami do spraw sprzedaży bezpośrednio lub przez telefon.

 

Rozwiązania dostarczone przez InteliWISE

Uruchomienie Wirtualnej Stewardesy, interaktywnego przewodnika, wspierane przez najnowszą technologię sztucznej inteligencji.

Konwersacyjny silnik InteliWISE zasilany jest dynamiczną bazą wiedzy, zawierającą ponad 2000 opcji pytań w języku naturalnym.

Dialog zawiera kluczowe informacje dotyczące firmy i podróży samolotem.

Bezkonkurencyjna interaktywność dostarczona przez programowalnego wideo Avatara i multimedialną syntezę mowy.

 

Jak to działa: Przykłady pytań i odpowiedzi.

Poniżej przedstawiamy przykładowe dialogi prowadzone przez Wirtualnego Agenta InteliWISE na stronie internetowej Polskich Linii Lotniczych LOT.

Użytkownik: Witam.
Katarzyna: Witam.

U: Jak przewieźć narty?
K: PLL LOT umożliwiają przewóz sprzętu sportowego. Informacji o warunkach przewozu i opłatach udzielają Call Center, biura sprzedaży PLL LOT, jak i agenci LOT. Wszelkie zgłoszenia przewozu należy zgłaszać na minimum 48 godzin przed wylotem.

U: Jaki jest limit bagażu bezpłatnego?
K: Przepisy IATA określają między innymi limity bagażu bezpłatnego. Istnieją dwa rodzaje: sztukowy (do/z Kanady i USA) i wagowy (reszta świata). Dowiesz się więcej, odwiedzając naszą stronę. (poniżej link: Otwórz stronę)

U: Ile zapłacę za nadbagaż?
K: Informacje o opłatach za nadbagaż znajdziesz tutaj. Chcesz wiedzieć więcej? Mogę otworzyć dla Ciebie stronę internetową ze szczegółowymi informacjami na ten temat. (poniżej link: Otwórz stronę)

U: Jakie samoloty macie w swojej flocie?
K: Flota PLL LOT składa się z ponad 50 samolotów różnych typów. Sprawdź na naszej stronie internetowej, jakie to samoloty. (poniżej linki: – Tak – Nie)

U: Czy mogę korzystać z odtwarzacza mp3 w czasie lotu?
K: Podczas lotu można używać odtwarzacza MP3/MP4 po uprzednim skonsultowaniu się z personelem pokładowym.

U: Dziękuję za pomoc.
K: Zawsze służę swoją pomocą.

U: Do widzenia
K: Dzięki za rozmowę. Pa!

Poniżej znajdują się przykłady pytań na temat osobowości Wirtualnego Agenta.

U: Cześć!
K: Hej!

U: Jaki masz rozmiar stanika?
K: Myślę, że uda nam się znaleźć inny temat do rozmowy.

U: Jak masz na imię?
K: Mam na imię Katarzyna.

U: Kocham Cię
K: Szkoda, że to nieodwzajemniona miłość.

U: Ile masz lat?
K: Nie powinno się pytać kobiety o wiek.

U: Jesteś bardzo ładna
K: Bardzo ślicznie dziękuję!

U: Czy umówisz się ze mną?
K: Żadna randka nie wchodzi w rachubę. Ale bardzo chętnie porozmawiam z tobą tutaj.

U: Jesteś głupia
K: Proszę Cię. Zachowujmy się profesjonalnie.

 

Wyniki

Ograniczenie kontaktu klientów poprzez e-mail i formularz kontaktowy o 70%, przy 85% wskaźniku poprawnych odpowiedzi.

Prowadzenie 500 rozmów dziennie.

Łatwa w użyciu wyszukiwarka dla firm.

Poprawa ergonomii witryny dzięki integracji podstrony Najczęściej Zadawanych Pytań z Wirtualną stewardessą.

Zapewnienie ukierunkowanego na wynik scenariusza, wsparcia obsługi klienta i procesów sprzedażowych.

„Obsługa ponad 500 złożonych dialogów dziennie przyniosła 85% skuteczności w obsłudze klienta online po bardzo krótkim czasie. Wirtualna Stewardessa okazała się najlepszym wyborem dla LOT. Pomaga ona Naszym Klientom udzielając szybkich, dokładnych odpowiedzi na temat naszych usług i produktów. Doskonałe inteligentne FAQ.”
R. Dutkowski, E-commerce Executive, LOT S.A.

Jesteś zainteresowany wypróbowaniem tej technologii na Twojej stronie internetowej? Masz pytania?

Zadzwoń 503 007 594 lub napisz do nas.

Masz pytania? Napisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.