Chcę wypróbować pakiet

AI‐Chatbot

od 999 zł /miesiąc

rozliczenie kwartalne, plus opłata za wdrożenie (indywidualna wycena)
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa, karta kredytowa nie jest wymagana

 

  • #1 Oprogramowanie napędzane AI do obsługi klienta
    Do 1000 automatycznych odpowiedzi/ mies.
  • Do 25 pytań i odpowiedzi w bazie wiedzy
  • 100% kontroli nad algorytmami AI i zawartością
  • Możliwość instalacji on‐premise (na serwerach firmy)
Czat hybrydowy:
AI‐Chatbot + Live Chat

od 3499 zł /miesiąc

rozliczenie kwartalne, plus opłata za wdrożenie (indywidualna wycena)
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa, karta kredytowa nie jest wymagana

Pakiet AI‐Chatbot+:

  • Zintegrowany Live Chat (gdy Chatbot nie zna odpowiedzi) | 2 stanowiska konsultantów
  • Help Desk
    2 stanowiska konsultantów
  • Voice (Call Center)
    1 numer, ruch rozliczany osobno (minuty)
  • Monitoring oraz odpowiadanie na posty na Facebooku oraz Messengerze**
    Ruch rozliczany osobno
  • Możliwość instalacji on‐premise (na serwerach firmy)
  • Wsparcie ekspertów InteliWISE w konfiguracji i wdrożeniu

Wszystkie ceny są cenami netto. Należy doliczyć obowiązujące podatki (w tym VAT).

* Opcjonalnie, w zależności od specyfikacji technicznej.

** Opcjonalnie Chatbot i/ lub Live Chat do Facebook Messengera.

Chcę personalizowaną ofertę

Wersja Enterprise

Oferta personalizowana

Odpowiedź w mniej niż 24h
AI‐Chatbot
Live Chat | Messaging
Helpdesk
Co to jest?
Natychmiastowe odpowiedzi na powtarzające się pytania użytkowników, bez udziału konsultantów
Wszystko co najlepsze dla inteligentnego zaangażowania klientów i samoobsługi
Gdy wymagane jest niestandardowe rozwiązanie dla inteligentnej automatyki, zasilanej przez AI
Co wchodzi w podstawowy pakiet?
Chatbot z silnikiem napędzanym przez AI, 1000 automatycznych odpowiedzi/ mies., 25 gotowych do użycia pytań i odpowiedzi
AI Chatbot + Live Chat + Tickets | Helpdesk | Call Center | Voice, wsparcie Facebook
Dla szczególnych wymagań w RFI lub RFP
Wdrożenie
Opcja 1: Zespół InteliWISE może dostarczyć rozwiązanie "pod klucz" (opracowanie pytań i odpowiedzi, integracja, szkolenie, wycena indywidualna); Opcja 2: Wykorzystanie naszych samokonfiguracyjnych narzędzi (Panel) do samodzielnej konfiguracji
Opcja 1: Zespół InteliWISE może dostarczyć rozwiązanie "pod klucz" (opracowanie pytań i odpowiedzi, integracja, szkolenie, wycena indywidualna); Opcja 2: Wykorzystanie naszych samokonfiguracyjnych narzędzi (Panel) do samodzielnej konfiguracji
Pełne wdrożenie przez zespół InteliWISE
Rozumienie języka naturalnego
Opatentowane przetwarzanie języka naturalnego (NLP), mechanizm przetwarzania pytań
Rozumienie kontekstu, tematu (poprzez przetwarzanie semantyczne)
Rozumienie pytań w żargonie, języku naturalnym, z literówkami
Język angielski w standardzie, +20 języków z automatycznym tłumaczeniem
Baza wiedzy
Natychmiastowe, zautomatyzowane odpowiedzi z dedykowanej bazy wiedzy
Uzupełnianie kontekstowe, konfigurowalne dla wyników wyszukiwania
Baza wiedzy z odpowiedziami behawioralnymi (pogoda, zainteresowania)
Zarządzanie dialogiem
Indywidualne, spersonalizowane skrypty
Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków
Sugestie "Czy wiesz, że..."?
Live Chat
System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
Integracja z Click2Call
API do eskalacji rozmów na czacie z głównymi systemami Call Center (CC)
Co‐browsing
Screen‐sharing
Czat video
Narzędzia proaktywne
Wyzwalacze oparte o reguły (czas, zachowanie, opuszczenie koszyka etc)
Spersonalizowane zaproszenia do czatu
Możliwość dostosowania interfejsu użytkownika | Branding
Java Script, w pełni konfigurowalny widget
Zdjęcie agenta lub gotowy do użycia awatar (z biblioteki)
Eskalacja
Raportowanie i administracja w panelu internetowym
Wielojęzyczność
Model dostawy
Wersja on‐premise lub w chmurze
Wersja on‐premise lub w chmurze
Na urządzenia mobilne
Wielokanałowość: desktop i mobile, media społecznościowe i komunikatory
Wielokanałowość: desktop i mobile, media społecznościowe i komunikatory
Wielokanałowość: desktop i mobile, media społecznościowe i komunikatory
Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
Pełna historia wyszukiwania
Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
API do integracji
Głos
Integracje
Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie

Potrzebujesz indywidualnej oferty? RFI? RFP?

KONTAKT

Czy warto inwestować w AI?

Oszczędność kosztów

Prawie 40% przychodzących połączeń może zostać zastąpionych przez Chatbota, wyposażonego w bazę wiedzy z gotowymi pytaniami i odpowiedziami.

AI jest rewolucyjna w rozwiązywaniu powtarzających się problemów konsumentów, bez wsparcia konsultantów lub osób zajmujących się sprzedażą.

Krótszy czas oczekiwania na obsługę

Nawet 15 czy 30 sekund oczekiwania to dziś dla wielu konsumentów zbyt długo – AI skraca czas rozwiązywania powtarzających się problemów.

Większość odpowiedzi jest obsługiwana w ciągu 1 sekundy lub nawet krócej, jeśli Chatbot jest napędzany AI.

Wykorzystanie najnowszych technologii

Czat i tekst wypiera rozmowy telefoniczne i pozwala klientom pozostać w stałym kontakcie z markami.

AI pomaga dziś w budowaniu relacji z klientami – personalizuje przekazy i buduje zaangażowanie.

Z rozwiązań InteliWISE korzystają firmy wszelkich rozmiarów:

Chatbot

Chatbota – wirtualny pracownik, który rozumie pytania użytkowników i błyskawicznie na nie odpowiada, bez wsparcia ze strony konsultanta lub sprzedawcy.

Automatyczna odpowiedź

Odpowiedź, jaką Chatbot pokazuje użytkownikowi. To jedna odpowiedź na zadane pytanie – może być krótka (np. z jasną odpowiedzią na pytanie o status transakcji) lub może być długa (kilka zdań wyjaśniających problem). Może również zawierać zdjęcia, filmy, emotikony.

Inteligentna Automatyzacja

Każda firma stara się zminimalizować koszty odpowiedzi na powtarzające się, łatwe do rozwiązania problemy – to właśnie automatyzacja. Za każdym razem, gdy stosowana jest nowa technologia AI (sztucznej inteligencji), efekty tej automatyzacji są wzmacniane.

Masz pytania? Zespół InteliWISE rozwieje wszelkie wątpliwości

AI to złożone zagadnienie. Zespół InteliWISE składa się z szeregu ekspertów, którzy pomagają w firmowych projektach transformacji cyfrowej. Niektóre z działań obejmują analizę dokumentów (analiza przedwdrożeniowa), rozwój treści Chatbota, wirtualne dialogi. A wielu z naszych klientów skorzystało z opcji wdrożenia "pod klucz".

Raportowanie

System, który zbiera i kategoryzuje wszystkie pytania, jakie zostały zadane przez użytkowników – i to w czasie rzeczywistym.

Chcę wypróbować pakiet

Na dobry AI początek

od 999 zł /miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
opłata miesięczna, bez kosztów wdrożenia
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa,
karta kredytowa nie jest wymagana

 

  • #1 Oprogramowanie napędzane AI do obsługi klienta
  • 100% kontroli nad algorytmami AI i zawartością
  • Wielokanałowość − pracuje na stronach www, w social mediach, komunikatorach
  • Do 1000 automatycznych odpowiedzi/ mies.
Wersja Enterprise

od 2999 zł /miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
opłata miesięczna, bez kosztów wdrożenia
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa,
karta kredytowa nie jest wymagana

Pakiet Start+:

  • Bezproblemowa integracja z Live Chatem
  • Możliwość instalacji w wersji on‐premise (na firmowym serwerze)
  • Pełny dostęp do narzędzi zarządzania oprogramowaniem
  • Do 10 000 automatycznych odpowiedzi/ mies.
  • Do 75 pytań i odpowiedzi, rozszerzenia na żądanie
  • Wsparcie ekspertów InteliWISE w w konfiguracji i wdrożeniu

Wszystkie ceny są cenami netto. Należy doliczyć obowiązujące podatki (w tym VAT).

* Opcjonalnie, w zależności od specyfikacji technicznej

** Opcjonalnie Chatbot i/ lub Live Chat do Facebook Messengera

Chcę personalizowaną ofertę

Potrzebuję więcej informacji o tym, co Chatbot może dla mnie zrobić

Wersja personalizowana

Zapytaj o ofertę
Odpowiedź w mniej niż 24h

 

  • Wdrożenie on‐premise
  • Personalizacja*
  • Integracje z zewnętrznymi źródłami danych, systemami IT
  • Licencja wieczysta*
Na dobry AI początek
Wersja Enterprise
Co to jest?
Natychmiastowe odpowiedzi na powtarzające się pytania użytkowników, bez udziału konsultantów
More customized, more AI‐features, ready for RFP or RFI customizations
Co wchodzi w podstawowy pakiet?
11000 automatycznych odpowiedzi/ mies., 25 gotowych do użycia pytań i odpowiedzi
Chatbot z silnikiem napędzanym przez AI, 1000 automatycznych odpowiedzi/ mies., 25 gotowych do użycia pytań i odpowiedzi
Wdrożenie
Opcja 1: Zespół InteliWISE może dostarczyć rozwiązanie 'pod klucz' (opracowanie pytań i odpowiedzi, integracja, szkolenie, wycena indywidualna); Opcja 2: Wykorzystanie naszych samokonfiguracyjnych narzędzi (Panel) do samodzielnej konfiguracji
Opcja 1: Zespół InteliWISE może dostarczyć rozwiązanie 'pod klucz' (opracowanie pytań i odpowiedzi, integracja, szkolenie, wycena indywidualna); Opcja 2: Wykorzystanie naszych samokonfiguracyjnych narzędzi (Panel) do samodzielnej konfiguracji
Rozumienie języka naturalnego
Opatentowane przetwarzanie języka naturalnego (NLP), mechanizm przetwarzania pytań
Rozumienie kontekstu, tematu (poprzez przetwarzanie semantyczne)
Rozumienie pytań w żargonie, języku naturalnym, z literówkami
Język angielski w standardzie, +20 języków z automatycznym tłumaczeniem
Baza wiedzy
Natychmiastowe, zautomatyzowane odpowiedzi z dedykowanej bazy wiedzy
Uzupełnianie kontekstowe, konfigurowalne dla wyników wyszukiwania
Baza wiedzy z odpowiedziami behawioralnymi (pogoda, zainteresowania)
Zarządzanie dialogiem
Indywidualne, spersonalizowane skrypty
Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków
Sugestie 'Czy wiesz, że...'?
Live Chat
not avaible
System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
not avaible
Integracja z Click2Call
not avaible
API do eskalacji rozmów na czacie z głównymi systemami Call Center (CC)
Co‐browsing
not avaible
Screen‐sharing
not avaible
Czat video
not avaible
Narzędzia proaktywne
Wyzwalacze oparte o reguły (czas, zachowanie, opuszczenie koszyka etc)
Spersonalizowane zaproszenia do czatu
Możliwość dostosowania interfejsu użytkownika | Branding
Java Script, w pełni konfigurowalny widget
Zdjęcie agenta lub gotowy do użycia awatar (z biblioteki)
not avaible
Eskalacja
Raportowanie i administracja w panelu internetowym
Wielojęzyczność
Model dostawy
Wersja on-premise lub w chmurze
not avaible
Na urządzenia mobilne
Wielokanałowość: desktop i mobile, media społecznościowe i komunikatory
Wielokanałowość: desktop i mobile, media społecznościowe i komunikatory
Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
Pełna historia wyszukiwania
Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
API do integracji
Głos
Integracje
not avaible
Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie

Zainteresowany Planem dla Dewelopera?

Kontakt

Wyróżniki InteliWISE?

 
InteliWISE
Konkurencja
Jakość konwersacji
Interakcja na podobieństwo prawdziwej rozmowy, zasilana w 100% konfigurowalnym AI
Czarna skrzynka, ograniczona możliwość płynnej rozmowy
Prywatność danych |Własność
Wersja on‐premise lub w chmurze
Wdrożenie głównie w chmurze, co przekłada się na ograniczenia związane z bezpieczeństwem danych
Kontrola
Wyposażony w bogate narzędzia do zarządzania treścią i AI
Ograniczona skalowalność i zarządzanie treścią

Chcę wypróbować pakiet

Live Chat Enterprise

od 169 zł/miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
rozliczenie za stanowisko, kwartalne, plus opłata za wdrożenie (indywidualna wycena)
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa, karta kredytowa nie jest wymagana
  • Gotowy do zaawansowanych modyfikacji
  • Bogate możliwości integracji (API, usługi internetowe)
  • Możliwość instalacji on‐premise (na firmowym serwerze)
  • Gotowość do spełnienia surowych wymogów w zakresie ochrony danych (RODO, outsourcing bankowy)
  • Wsparcie eksperów InteliWISE w konfiguracji i wzdrożeniu
Live Chat + Chatbot (czat hybrydowy)

od 3499 zł/miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
rozliczenie za stanowisko, kwartalne, plus opłata za wdrożenie (indywidualna wycena)
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa, karta kredytowa nie jest wymagana
  • 250 automatycznych odpowiedzi/ mies.*
  • Do 25 pytań i odpowiedzi w bazie wiedzy**)
  • Możliwość instalacji on‐premise (na serwerach firmy)
  • Gotowość do spełnienia surowych wymogów w zakresie ochrony danych (RODO, outsourcing bankowy)
  • 100% kontroli nad algorytmami AI i zawartością
  • Wsparcie eksperów InteliWISE w konfiguracji i wzdrożeniu

Wszystkie ceny są cenami netto. Należy doliczyć obowiązujące podatki (w tym VAT).

* Opcjonalnie, w zależności od specyfikacji technicznej.

** Opcjonalnie Chatbot i/ lub Live Chat do Facebook Messengera.

Chcę personalizowaną ofertę

Wersja Enterprise

Oferta personalizowana

Zapytaj o ofertę
Odpowiedź w mniej niż 24h
  • Wersja on‐premise lub w chmurze
  • Personalizacja*
  • Integracja z firmowywmi systemami IT
  • Licencja wieczysta*
Na dobry AI początek
Wersja Enterprise
Co to jest?
Wielokanałowość: desktop i mobile, media społecznościowe i komunikatory
Revolutional chat, ready to answer your customers 24‐7, in seasonal peaks, even without live agent available
Co wchodzi w podstawowy pakiet?
A single agent's seat, no chat limits. The limit for page views with Chat installed: 10k in free trial, 100k in basic package
Wdrożenie
Opcja 1: Zespół InteliWISE może dostarczyć rozwiązanie 'pod klucz' (opracowanie pytań i odpowiedzi, integracja, szkolenie, wycena indywidualna); Opcja 2: Wykorzystanie naszych samokonfiguracyjnych narzędzi (Panel) do samodzielnej konfiguracji
Live Chat
System ticketowy – integracja z Zendesk, OTRS i in.
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Integracja z Click2Call
API do eskalacji rozmów na czacie z głównymi systemami Call Center (CC)
Co‐browsing
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Screen‐sharing
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Video‐chat
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Narzędzia proaktywne
Wyzwalacze oparte o reguły (czas, zachowanie, opuszczenie koszyka etc)
Spersonalizowane zaproszenia do czatu
Możliwość dostosowania interfejsu użytkownika | Branding
Java Script, w pełni konfigurowalny widget
Zdjęcie agenta lub gotowy do użycia awatar (z biblioteki)
Eskalacja
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Raportowanie i administracja w panelu internetowym
Wielojęzyczność
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Wersja on-premise lub w chmurze
(on‐premise (opcjonalnie))
Na urządzenia mobilne
5
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
Pełna historia wyszukiwania
API do integracji
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Integracje
(opcjonalnie)
(opcjonalnie)
Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
(opcjonalnie)
Rozumienie języka naturalnego
Opatentowane przetwarzanie języka naturalnego (NLP), mechanizm przetwarzania pytań
Rozumienie kontekstu, tematu (poprzez przetwarzanie semantyczne)
Rozumienie pytań w żargonie, języku naturalnym, z literówkami
Język angielski w standardzie, +20 języków z automatycznym tłumaczeniem
Baza wiedzy
Natychmiastowe, zautomatyzowane odpowiedzi z dedykowanej bazy wiedzy
Uzupełnianie kontekstowe, konfigurowalne dla wyników wyszukiwania
Baza wiedzy z odpowiedziami behawioralnymi (pogoda, zainteresowania)
Zarządzanie dialogiem
(opcjonalnie)
Indywidualne, spersonalizowane skrypty
(opcjonalnie)
Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
(opcjonalnie)
Pełne wsparcie – propozycje następnych kroków
(opcjonalnie)
Sugestie 'Czy wiesz, że...'?
(opcjonalnie)
Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania

Potrzebujesz personalizowanej oferty? RFI? RPF?

KONTAKT