« Powrót do listy wpisów

InteliWISE zbuduje wielokanałowe contact center dla Ministerstwa Rozwoju

W ramach nowego kontraktu InteliWISE obsługiwać będzie zapytania przedsiębiorców w ramach kontraktu z Ministerstwem Rozwoju wartego 3,7 mln zł.

InteliWISE S.A. uruchomi usługę oraz zapewni kompleksową obsługę klienta portalu e-administracji, z którego korzysta ponad 2 milionów przedsiębiorców. Spółka rozwinie usługę, która obsłużyła dotychczas ponad milion zadań od przedsiębiorców i urzędników – wszystkie z najwyższymi ocenami jakości.

Nowe, wielokanałowe i oparte o technologie inteligentne AI contact center dla polskiej e-administracji będzie wspierać zarówno polskich przedsiębiorców, jak i urzędników. W ramach umowy zawartej z Ministerstwem Rozwoju, usługa będzie świadczona w ramach konsorcjum, w skład którego wchodzi InteliWISE S.A. wraz ze spółką zależną Intelidesk sp. z o.o.. Wartość umowy wynosi 3 719 520,00 zł brutto, a okres świadczenia usługi ustalono na 36 miesięcy.

Po raz pierwszy w polskiej e-administracji przedsiębiorcy i urzędnicy będą mogli uzyskać pomoc za pośrednictwem mediów społecznościowych. Nowa usługa będzie współpracować Messengerem od Facebooka. Wirtualny Doradca oraz IVR udzieli natychmiastowych odpowiedzi w ciągu kilku sekund. Trudniejsze problemy rozwiązywane będą przez konsultantów za pośrednictwem call center, e-mail lub wideo połączenie.

Obok obsługi pytań i zgłoszeń, konsultanci infolinii pomogą przyszłym przedsiębiorcom w otwarciu firmy przez telefon, oraz powiadomią, z należnym wyprzedzeniem, przedsiębiorców o istotnych dla nich terminach bądź niezbędnych decyzjach związanych z ich działalnością.

Nowoczesne contact center, wspierane kilkunastoma konsultantami, dostępnymi podczas wideo konsultacji, czata na stronie internetowej czy na Facebooku, zapewni obsługę ponad 90% wszystkich zapytań z wysokimi standardami jakości. Usługa stanowi rozwinięcie dotychczasowej, wielokanałowej infolinii, która obsłużyła ponad milion pytań pytań i problemów, zgłaszanych zarówno przez przedsiębiorców, jak i urzędników.

W ramach wspomnianego kontraktu zostanie uruchomione wielokanałowe centrum kontaktu, złożone między innymi z modułów CRM (baza wiedzy o zgłoszeniach), Wirtualnego Doradcy (obsługującego bazę wiedzy, Live Chat oraz infolinię (call center)) i wideo połączeń z konsultantem. Po raz pierwszy w obsłudze systemu informatycznego Ministerstwa Rozwoju zostaną wykorzystane narzędzia znane z rynku komercyjnego. Jednym z nich będzie chat bot na Facebooku. Obsługa będzie świadczona w języku polskim i angielskim, w 100% w modelu outsourcingu, rozliczanego za efekty.

Usługa telefonicznej rejestracji działalności gospodarczej dostępna jest pod numerem 801 055 088, natomiast Centrum Pomocy będzie dostępne m.in. na stronie www.biznes.gov.pl