« Powrót do listy wpisów

Jak wybrać Live Chat do wdrożeń w Call Center dużych organizacji?

Live Chat to obecnie niezbędny element na każdej stronie internetowej, umożliwiający natychmiastowy i sprawny kontakt z użytkownikami. Najczęściej wybierany jest podczas dokonywania zakupów online, kiedy aż 80% klientów potrzebuje pomocy na żywo, tu i teraz.

Co to jest Live Chat?

Live Chat jest narzędziem internetowym, które pozwala na obsługę klientów w czasie rzeczywistym oraz analitykę ruchu na stronie internetowej. Online Chat na stronie to zazwyczaj okienko (inaczej “widget”) znajdujące się w prawym dolnym rogu strony i umożliwiające rozmowę z doradcą obsługi klienta.

Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę czy sklep internetowy mogą od razu uzyskać odpowiedzi na pytania co do oferty bądź otrzymać pomoc dotyczącą realizacji zamówienia. Jak pokazują badania, strony, na których zainstalowany jest Live Chat, odwiedzane są ponownie przez ponad 60% internautów.

Jednak Live Chat to nie tylko komunikator. To również skuteczne narzędzie do analizowania i śledzenia statystyk, w tym realnych zachowań konsumentów, które pomaga precyzyjniej zdefiniować grupy odbiorców i dokonać segmentacji. Pozwala to z kolei na lepsze dostosowanie zarówno oferty, jak i sposobu kontaktu z klientami.

Live Chat dla dużych firm

Live Chat dla dużych przedsiębiorstw to nowoczesne aplikacje, które odznaczają się nie tylko nowoczesnym wyglądem, ale również rozbudowanymi narzędziami analitycznymi umożliwiającymi wygodne sprawdzanie historii połączeń czy pytań klientów.

Przejrzysty widok, intuicyjność obsługi i szybkość działania to funkcje, które sprawiają, że największe globalne firmy decydują się Live Chaty skrojone na miarę. Chat online to element pozwalający zdobyć nawet o 30% więcej klientów, którzy nie chcą tracić czasu na korespondencję mailową bądź wyczekiwać na infolinii, ale oczekują na uzyskanie odpowiedzi na swoje pytanie w czasie rzeczywistym.

Natychmiastowa odpowiedź jest szczególnie ważna w przypadku klientów B2B, z których aż 80% oczekuje na uzyskanie odpowiedzi na żywo. Live Chat dla dużych firm często połączony jest również z Chatbotem – wirtualnym, automatycznym chatem, wspieranym AI, odpowiadającym za kontakt z osobami zadającymi pytania podczas niedostępności doradców obsługi, co gwarantuje stałe wsparcie dla klientów, niezależnie od dnia czy godziny.

Korzyści z wdrożenia Live Chat w Call Center

Live Chat w Call Center, zintegrowany z infolinią, systemem helpdesk, SMS-ami czy formularzami, to przede wszystkim większa wydajność pracy konsultantów, którzy mogą obsługiwać jednocześnie do 3-5 chatów. W przypadku helpdesków chat pozwala na użycie gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które stanowią zazwyczaj 80% wszystkich zgłoszeń.

Taka opcja zwiększa więc jeszcze bardziej wydajność konsultantów. Mają oni także możliwość transferu rozmów między sobą, jeśli zachodzi potrzeba przekazania zapytania do bardziej doświadczonych osób.

Chat w Call Center to obecnie niezwykle efektywne narzędzie biznesowe, które umożliwia odbieranie połączeń telefonicznych w przeglądarce oraz zbieranie w jednym miejscu wszystkich zapytań i problemów zgłoszonych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji.

Live Chat od InteliWISE

Produkt InteliWISE to najbardziej efektywne połączenie oprogramowania Live Chat oraz mechanizmów proaktywnych. Live Chat przez nas oferowany to narzędzie o nowoczesnym wyglądzie– działające precyzyjnie także na urządzeniach mobilnych – oraz efektywnym działaniu, które może zostać zintegrowane z Chatbotem obsługującym klientów wtedy, gdy konsultanci śpią.

Live Chat InteliWISE oferuje klientom pomoc na podstawie rozpoznanych we wcześniejszych wdrożeniach i zaprogramowanych scenariuszy, rozpoznając ich zachowania, problemy, a nawet wątpliwości. Pozwala na sprawdzanie efektywności czatów oraz skuteczności handlowców, umożliwiając w ten sposób mniej kosztowną obsługę klienta przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Dzięki szybkiej i prostej instalacji oraz ultranowoczesnemu wyglądowi, który może zostać dostosowany do wymagań klienta, Live Chat InteliWISE spełnia najwyższe standardy w zakresie ergonomii oraz łatwości użytkowania. Dostępne w każdym momencie narzędzia raportowe – pokazujące historię połączeń, transkrypty rozmów oraz pytania klientów – sprawiają, że nasz Live Chat to produkt dla wymagających e-sklepów, Call Center oraz dużych organizacji.