Klienci

 

Naszym Klientom oferujemy wyłącznie najbardziej innowacyjne rozwiązania.

+100 wdrożeń dla wiodących firm, w tym koncernów w USA, Polsce, Europie

 

Centrum Pomocy wraz z Wirtualnym Urzędnikiem

Dowiedz się więcej
  • Zredukowanie ponad 40% zgłoszeń i telefonów do infolinii oraz zwiększenie współczynnika odbierania z 20% do 90%, poprzez zastosowanie mechanizmów automatyzacji.

 

Wirtualny Asystent dla eCommerce

Dowiedz się więcej
  • Wirtualny Asystent oferuje kupującym pomoc oraz korzystniejszą ofertę, ponad 16% CTR, zamknięcie ponad 450 dodatkowych transakcji w ciągu miesiąca.

 

Wirtualny Doradca dla branży finansowej

Dowiedz się więcej
  • Zwiększenie satysfakcji klienta z korzystania z portalu bankowego, pomoc w nawigacji i przyjaznej obsłudze klienta.

 

Wirtualny Agent dla branży telekomunikacyjnej

Dowiedz się więcej
  • Wsparcie sprzedawców oraz agentów natychmiastowymi odpowiedziami na istotne pytania, 90% skuteczność odpowiedzi.

 

Wirtualny Doradca dla branży ubezpieczeń

Dowiedz się więcej
  • Natychmiastowe odpowiedzi na kluczowe, najczęstsze pytania, wsparcie sprzedaży, dostarczanie istotnych danych n/t zachowań klientów

 

Klienci

Klienci Towarzystwa Ubezpieczeniowego AXA zainteresowani ubezpieczeniem w zakresie Ochrony i Inwestycji mogą korzystać z pomocy konsultanta za pomocą oprogramowania Live Chat, dzięki czemu mogą szybko wyliczyć wysokość składki online.

Podgląd wdrożenia

nc+ korzysta z oprogramowania Live Chat, które pozwala na wspieranie sprzedaży i obsługę klienta w czasie rzeczywistym, bez potrzeby oczekiwania na połączenie telefoniczne.

Podgląd wdrożenia

Na stronie CEIDG zostało uruchomione Centrum Pomocy, obejmujące Wirtualnego Doradcę, Live Chat oraz Infolinię, które ułatwiają załatwianie spraw związanych z działalnością gospodarczą.

Podgląd wdrożenia

MyAirbags zajmuje się powypadkowym serwisem poduszek powietrznych, desek rozdzielczych oraz pasów bezpieczeństwa. Wirtualny Doradca pomaga klientom przy składaniu i realizacji zamówień.

Podgląd wdrożenia

Wirtualny Doradca na stronie refund.me pomaga klientom firmy w dochodzeniu swoich praw wobec linii lotniczych, z powodu opóźnionych czy odwołanych lotów.

Wirtualny Doradca na stronie sklepu Bellefit Maternity sprzedającego bieliznę pomagającą powrócić do formy po porodzie, doradza w doborze odpowiedniego modelu czy rozmiaru bielizny.

Olsztyn to kolejne miasto, które uruchomiło na swoich stronach internetowych Wirtualnego Urzędnika. Po raz pierwszy WU pomaga również osobom niesłyszącym. Dowiedz się więcej:
www.wirtualny-urzednik.pl

UM Świętochłowice to następny urząd miejski, który uruchomił na swoich stronach internetowych Wirtualnego Urzędnika, wraz z wersją dla niesłyszących.
Dowiedz się więcej:
www.wirtualny-urzednik.pl

Kolejny Wirtualny Urzędnik pojawił się na stronach UM Łomża, tutaj również tłumacz języka migowego pomoże osobom niesłyszącym.

Firma Comcast została założona w 1963 roku i jest największym operatorem telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych.

Case study Webcast

Central Bank oferuje klientom pełen zakres usług i rozwiązań finansowych. Od 1902 roku utrzymuje pozycję wiodącego dostawcy usług finansowych w stanie Missouri, w środkowej części Stanów Zjednoczonych.

Case study

Entergy jest drugim co do wielkości wytwórcą energii jądrowej w Stanach Zjednoczonych. Entergy dostarcza energię elektryczną do 2,7 miliona użytkowników.

Case study

Wirtualny Doradca, papuga PeTE, został uruchomiony w formie projektu pilotażowego na stronach największej w Stanach Zjednoczonych firmy telekomunikacyjnej AT&T.

Urząd Miasta Gdyni jako pierwszy w Polsce uruchomił Wirtualnego Urzędnika, który pomaga mieszkańcom i przedsiębiorcom w załatwieniu wielu spraw przez Internet. Dowiedz się więcej:
www.wirtualny-urzednik.pl

Bank Citi Handlowy powstał w marcu 2001 roku, poprzez fuzję Banku Handlowego w Warszawie – najstarszego komercyjnego banku w Polsce – i Citibank SA. Rozwiązanie InteliWISE zostało wykorzystane do stworzenia Wirtualnego Oddziału banku Citi Handlowy.

Kredyt Bank powstał w 1990 r. jako jeden z pierwszych prywatnych banków w Polsce. Obecnie jest dużym, giełdowym bankiem uniwersalnym, od lat zajmującym miejsce w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce

Gruper to innowacyjny serwis, który wykorzystuje ideę zakupów grupowych, a tym samym oferuje usługi w cenach niższych niż standardowe.

Case study

PayU obsługuje systemy płatności internetowych, m.in. na platformie Allegro. Wirtualny Doradca pomaga kupującym w przypadku problemów z płatnościami.

InteliWISE uruchomiło Wirtualnego Doradcę na stronie pomocy i Wirtualnego Agenta Facebook dla firmy NaviExpert – jednego z najsilniejszych graczy na polskim rynku nawigacji mobilnych.

WARTA to druga największa grupa ubezpieczeniowa w Polsce. Na nowej stronie internetowej został uruchomiony Wirtualny Doradca, zintegrowany z wyszukiwarką strony.

Alior Bank to dynamicznie rozwijający się bank, który posiada już ponad milion klientów. Wirtualny Doradca Alior Banku został uruchomiony na Landing Page promującej konto osobiste Banku, gdzie informuje o zaletach konta i zachęca do jego założenia.

Home.pl home.pl istnieje od 1997 roku i jest największym dostawcą usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej.

Środa Wielkopolska jest kolejnym miastem, które na swoich stronach internetowych uruchomiło Wirtualnego Urzędnika.
Dowiedz się więcej:
www.wirtualny-urzednik.pl

Dzięki platformie bankowości internetowej Citibank Online klienci banku Citi Handlowy mają dostep do swoich finansów o każdej porze i z dowolnego miejsca.

Hiperokazja to polski sklep online obsługiwany przez pierwszego w kraju operatora sprzedaży internetowej – Operator24.pl.

Case study

Polskie Linie Lotnicze LOT wdrożyły na swojej stronie rozwiązanie InteliWISE w czerwcu 2007 roku. Wirtualna Stewardesa odpowiada na pytania klientów używając Przetwarzania Języka Naturalnego.

Case study

Vivid Jewelers jest wiodącym sprzedawcą detalicznym najlepszej jakości biżuterii, luksusowych zegarków, a ponadto umożliwia realizację biżuterii projektowanej przez samych klientów.

Kegel Motorcycles is the the world’s oldest family owned Harley Davidson dealership.

T-Mobile/ERA uruchomiły interaktywne narzędzie w postaci Wirtualnej Konsultantki w Centrum Internetowej Obsługi Klientów. Celem było dostarczenie innowacyjnej metody samoobsługi przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług.

Telekomunikacja Polska S.A. powstała w grudniu 1991 roku i jest największym polskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Jest to jedyny polski operator, który oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne na obszarze całego kraju.

Owoce Biznesu to projekt współfinansowany przez Unię Europejską, organizowany przez fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem programu jest edukacja i informowanie przedsiębiorców w obszarze inwestycji kapitałowych i pozyskiwania finansowania zewnętrznego.

Firma Przyjazna Klientowi jest polskim programem certyfikacyjnym, organizowanym przez fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem programu jest poprawa jakości obsługi klienta, podniesienie konkurencyjności firmy oraz zapewnienie pomocy na jak najwyższym poziomie.

InteliWISE STAND znajduje się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym i pełni rolę hostessy, recepcjonistki i przewodnika w Centrum Nauki Experyment. Osoby odwiedzające Centrum mogą uzyskać interaktywną pomoc.

Klima-Therm oferuje urządzenia klimatyzacyjne, dostawę, montaż, jak również usługi serwisowe. Wirtualny Doradca InteliWISE witał klientów na stronie firmy ze skutecznością 28% (Click Through Rate).

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie jest spółką akcyjną założoną przez Skarb Państwa. Zadaniem GPW jest organizacja publicznego obrotu papierami wartościowymi. InteliWISE STAND wita i dostarcza informacje odwiedzającym GPW.

Za10groszy.pl jest polskim serwisem aukcyjnym, z segmentu entertainment shopping. Wirtualny Doradca osadzony jest na stronie Najczęściej Zadawanych Pytań.

Case study

Igloo koncentruje się na produkcji niezawodnych, innowacyjnych i nowoczesnych urządzeń dla handlu i gastronomii.

Case study

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. powstała w sierpniu 2002 roku i jest największym w Polsce i siódmym, co do wielkości, producentem cukru w Europie.

Wirtualny Chopin powstał w nowym portalu dla dzieci i młodzieży eChopin.pl, przygotowanym przez Nadbałtyckie Centrum Kultury na Rok Chopinowski.

Case study

Wirtualny Agent Facebook pomaga klientom firmy front-ROWS w zakupach kolekcji znanych projektantów i marek.

FreecoNet (marka należąca do Aiton Caldwell SA) jest obecnie liderem na rynku telefonii VoIP w Polsce. W swojej ofercie posiada darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi zarejestrowanymi na platformie użytkownikami i niezwykle niskie stawki na pozostałe połączenia.

Wirtualny Doradca HP na stronie sklepu ALSEN.pl informuje o bieżących promocjach urządzeń drukujących marki HP, a także pomaga klientom w doborze najodpowiedniejszej drukarki czy materiałów eksploatacyjnych.

Masz pytania? Napisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.