« Powrót do listy wpisów

Live Chat on-premise dla bankowości online

Rozwiązania IT w sektorze finansowym muszą bezwzględnie spełniać określone zasady bezpieczeństwa. Jest to szczególnie istotne ze względu na zabezpieczenie danych. Ich kontrola to priorytet, który wymaga zastosowania odpowiednich rozwiązań, spełniających restrykcyjne wymogi instytucji finansowych.

On-premise a cloud

On-premise czy cloud – przed takim dylematem staje wiele instytucji finansowych planujących wdrożenie Live Chatów, które stały się niezbędnym elementem profesjonalnej obsługi klienta. On-premise to rozwiązanie umożliwiające przechowywanie danych na serwerze instytucji, cloud – w chmurze.

Jaka opcja jest lepsza? Wszystko zależy od wymogów danej instytucji. Wdrożenie on-premise pozwala na pełną kontrolę nad danymi, które znajdują się na serwerach firmy i są przez nią utrzymywane oraz zabezpieczane. Dla dużych instytucji finansowych (banków, towarzystw ubezpieczeniowych itp.) jest to warunek konieczny do uruchomienia Live Chata (online).

Kolejną cechą rozwiązań on-premise jest także możliwość dostosowania usługi oraz jej integracji z innymi systemami używanymi w danej instytucji – CRM, Call Center, Chatbotami. Opcja taka pozwala więc na stworzenie dopasowanego produktu, który będzie odpowiedzią na wszystkie potrzeby danej organizacji. Usługa implementowana w modelu on-premise daje także pełny dostęp do zaawansowanych aplikacji o bogatej funkcjonalności (100% funkcjonalności z chmury), które pozwalają na pełną kontrolę nad danymi.

Live Chat dostarczany jest wraz z wielokanałową (omnichannel) Konsolą Agenta/ Portalem Konsultanta, umożliwiającym integrację i obsługę czata wraz z innymi kanałami, takimi jak: infolinia, wiadomości SMS lub e-mail, formularze, wiadomości z Messengera od Facebooka czy systemu ticketowego (wraz z całkowitą obsługą wewnątrz firmy).

W InteliWISE oferujemy możliwość wdrożenia Live Chat on-premise ze wszystkimi funkcjonalnościami, zgodnie z życzeniem zamawiającego, co jest wyróżnikiem naszej firmy na tle konkurencji. Rozumiemy potrzebę kontroli danych i zachowania procedur, jakimi rządzą się duże instytucje finansowe. Z powodzeniem wdrożyliśmy Live Chaty w licznych projektach m. in. dla sektora bankowego. Stworzyliśmy produkt, który spełnił  wszystkie oczekiwania.

Oferujemy także rozwiązanie chmurowe, które posiada wiele zaawansowanych funkcjonalności. Ze względu na prostszy mechanizm wdrażania i niższe koszty czatu online w chmurze jest to opcja, na którą częściej decydują się mniejsze przedsiębiorstwa.

Live Chat InteliWISE – dlaczego warto?

Pełna integracja z kolejkami, konsolą czy danymi klientów to tylko niektóre z wielu funkcji naszych rozwiązań we wdrożeniach typu Enterprise. W InteliWISE nasi klienci mogą liczyć na bogaty interfejs programistyczny aplikacji (API), czyli funkcjonalności ściśle dostosowane do potrzeb danego klienta np. w obszarze kolejek, statystyk czy monitoringu.

Bogate doświadczenie naszego zespołu inżynierów we wdrożeniach i integracjach gwarantuje efektywne działanie i sprawne przeprowadzenie całego procesu. Posiadamy również doświadczenie w realizacji projektów dla sektora finansowego oraz banków, dzięki czemu jesteśmy w stanie spełnić wymagania nawet najbardziej wymagających podmiotów.

Niezawodność usługi gwarantowana jest przez SLA (Service Level Agreement) – umowę definiującą katalog świadczonych usług porządkujących zakres i profil działania. Zakłada ona również kary za niedotrzymanie jej warunków, co jest solidnym zabezpieczeniem – szczególnie dla takich instytucji finansowych jak banki. W przypadku zaawansowanych wdrożeń typu Enterprise nie opieramy naszej współpracy na regulaminach, będących podstawowym dokumentem używanym w wielu innych firmach dostarczających podobne rozwiązania.

Ze względu na wymogi przetargów mamy duże doświadczenie w dostosowaniu się do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), udzielamy także odpowiednio rozbudowanych odpowiedzi na zapytania o informacje (RFI).