AI Chatbot dla Helpdesku, który błyskawicznie pomaga pracownikom i zmniejsza firmowe koszty

Zaawansowane wsparcie informatyczne dzięki najnowszej technologii AI. Chatbot proaktywnie pomaga pracownikom przy najniższych kosztach obsługi. Ze 100% kontrolą firmy.

Bezpłatny 14‐dniowy test 1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja

Kanały samoobsługowe są coraz częściej wykorzystywane przez pracowników

Tradycyjne Helpdeski są kosztowne i nieefektywne.

Pracownicy, zwłaszcza ci młodzi, aktywni technologicznie, coraz częściej korzystają z wyszukiwarek i mediów społecznościowych

Czat i kanały społecznościowe to pracowniczy standard do rozwiązywania problemów

Chatbot − nowy pracownik Helpdesku

W pełni zautomatyzowany Chatbot do Helpdesku jest narzędziem samoobsługowym, które pomaga rozwiązywać problemy pracowników. Działa jak połączenie intuicyjnego wyszukiwania z portalem typu help desk.

Chatbot pomaga zautomatyzować rozwiązywanie powtarzających się problemów w firmie

Najnowsze technologie dla Helpdesku

Narzędzia InteliWISE to wsparcie dla pracowników:

  • migracja z Helpdesków obciążonych masowymi zapytaniami przez infolinię do rozwiązań samoobsługowych
  • pomoc w redukcji liczby połączeń i optymalizacji kosztów

Szczęśliwi pracownicy, szcześliwy pracodawca

Chatbot dla Helpdesku ma na celu oszczędność czasu i pieniędzy pracowników oraz organizacji.

Umożliwia pracownikom rozwiązywanie problemów online za pomocą intuicyjnego, inteligentnego wyszukiwania, bez konieczności rozmowy telefonicznej lub spotkania, uwalniając w ten sposób zasoby zespołów helpdesk.

Mniejsza liczba zgłoszeń

Success story! 9% mniej zapytań w tygodniu

Wyniki z wdrożenia pilotażowego u wiodącego dostawcy usług outsourcingowych: spadek wolumenu połączeń telefonicznych i zgłoszeń na Helpdesk.
Rozwiązanie InteliWISE skutecznie zautomatyzowało odpowiedzi na część zgłoszeń.

Wsparcie dla pracowników

Menedżerowie zespołów będą pierwszymi, którzy będą wiedzieć o naglących pracowników sprawach.

Raportowanie szczegołowych statystyk na temat rozwiązania problemow, produktywności zespołu, konwersji, braków w komunikacji.

Idealny dla użytku Enterprise

Wersja on‐premise lub w chmurze
Integracja z firmowywmi systemami IT
Wsparcie ekspertów InteliWISE
Oferta spełniająca wymogi RFI, RPP