Rozwiązanie Chatbot, które firma może kontrolować w 100%

Technologie AI wykorzystywane przez globalne marki, pomagają firmom w inteligentnej automatyzacji obsługi klienta bądź e‐commerce.
W 100% kontrolowalne, z możliwością samodzielnego zarządzania.

Bezpłatny 14‐dniowy test 1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja

Gdy firma planuje digitalizację procesów
w marketingu, sprzedaży lub wdrożenie AI w obsłudze klienta

ZAANGAŻOWANIE

Precyzyjnie analizuje problem klientów oraz kontekst

KONWERSACJA

Pyta, odpowiada, prowadzi dialog, w 100% wirtualny

ROZWIĄZYWANIE

W 100% automatycznie rozwiązuje część powtarzalnych problemów

TRANSAKCJE I KONWERSJE

Zwiększa liczbę klików i konwersji, przekładając je na sprzedaż

Inteligentny dodatek do obsługi klienta, marketingu i handlu elektronicznego

Obsługa klienta

Chatbot do samoobsługi

Koszt rozwiązania pojedynczego problemu nawet poniżej 0,1 PLN.
Zapytaj o DEMO

Sprzedaż i e-commerce

Chatbot do sklepów

Zwiększenie konwersji od 11%.
Zapytaj o DEMO

Marketing

Chatbot marketingowy

Obsługa leadów i integracja z CRM 24/7.
Zapytaj o DEMO

Dlaczego Chatboty napędzane AI są tak efektywne?

AI. Inteligentna technologia, która automatyzuje powtarzalne zadania konsultantów i sprzedawców.

Zasilany wysokowydajnym połączeniem technologii uczenia maszynowego, klasyfikatorów opartych na regułach i przetwarzania języka naturalnego. Dlatego nie tylko precyzyjnie odpowiada na pytania użytkowników, ale również rekomenduje usługi i produkty.

20,000 w gotowej bazie. Fakty, synonimy, poprawki, slang, tekst specyficzny dla danego języka.

System uczy się na podstawie tysięcy poprzednich pytań, radzenia sobie z problemami zw. z loginem, statusem transakcji, usługami finansowymi i ubezpieczeniowymi itp. Te wzorce pytań, ich sposoby formułowania przez użytkowników i używane synonimy są wykorzystywane do zasilania Chatbota szybciej i dokładniej.

100% kastomizowalny. to nie jest "czarna skrzynka".

Żadna firma nie chce Chatbota podobnego do setek innych, stworzonego w kilka minut na darmowej platformie. Wszystkie nasze elementy Chatbota − interfejs, prowadzenie rozmowy, przepływ informacji − są w pełni dostosowane do potrzeb. Żadna odpowiedź nie zostanie wysłana bez pewności, że została starannie wyselekcjonowana i dozwolona przez zespół.

100% zgodne z wymogami firmy

Pełna kontrola

Ochrona danych i ich bezpieczeństwo stają się priorytetem nr 1 dla wielu przedsiębiorstw. Firmy chcą kontrolować swoje dane. InteliWISE odróżnia się od konkurencji tym, że oferuje opcję uruchomienia 100% aplikacji na serwerach klienta (on‐premise).

Pełne wsparcie w zakresie dostosowania do indywidualnych potrzeb

Zespół ekspertów i wdrożeniowców InteliWISE, doświadczony w projektach AI, pomógł już ponad 150 globalnym markom zbudować ich Chatboty.

Integracja z istniejącymi systemami

W bardziej kompleksowych projektach i wdrożeniach Chatboty InteliWISE są zintegrowane z systemami IT klienta, w tym firmowymi CRM, platformami e-commerce, czy marketing automation.

Automatyzuje pracę konsultanta bądź sprzedawcy

Posiada funkcje aktywnego zapraszania

Rozpoznaje problem i pomaga go rozwiązać

Integruje się z procesami biznesowymi

Wykorzystanie AI do wykrywania problemów

  • Chatbot rozumie język potoczny − z łatwością identyfikuje potrzeby użytkowników
  • Pokazuje sugestie lub pytania wyjaśniające
  • Technologia AI pomaga Chatbotowi uczyć się na podstawie poprzednich pytań i z czasem zakres jego wiedzy się poszerza

Odpowiedzi w czasie rzeczywistym generowane z różnych źródeł

Odpowiedzi z przygotowanej bazy wiedzy pytań i odpowiedzi

Wszystkie boty są dostarczane z przygotowaną bazą, składającą się z pytań, odpowiedzi i scenariuszy dialogowych. Pomaga to projektantom budować i konfigurować wiedzę Chatbotów.

Odpowiedzi przez wykorzystanie informacji z innych aplikacji i usług

Informacje o cenie, statusie dostawy, stanie konta, saldzie konta − wszystko to może znaleźć się w odpowiedzi Chatbota.

Przełączanie tylko złożonych zapytań do konsultanta

Gdy AI nie jest w stanie odpowiedzieć na zapytanie użytkownika, eskaluje rozmowę do konsultanta. Operator może pracować na czacie, komunikatorze, rozmowach telefonicznych, e-mailach.

Eskalacja jest w pełni programowalna i działa w oparciu o dostępność, umiejętności, rodzaj problemu, czas oczekiwania i inne.

Chatbot wspiera konsumentów podczas całej podróży


IInformuje o ofercie, cenach

Pomaga w operacjach
i transakcjach

Działa z mapami i aplikacjami

Wirtualny Asystent dostracza zespołom ds. marketingu, sprzedaży i serwisu istotnych danych

Nagrywa wszystkie interakcje, raportuje statystyki konwersacji, w tym treść zapytań i język, jakiego używają klienci, niezrozumiałe pytania, wolumen rozmów, liczba wysłanych i odebranych wiadomości, liczba kroków konwersacji, czas trwania rozmów.

Gotowe treści dla firm − szybsze wdrożenie

+20,000 elementów bazy wiedzy, w tym synonimy, wyrażenia dialektowe, definicje.

Gotowy zestaw pytań z zakresu finansów, ubezpieczeń, handlu elektronicznego,
usług B2B.

Szybkie wdrożenie − biblioteka intencji zebranych z podobnych, przeszłych rozmów.

Gdy uruchomienie wymaga analizy, doradztwa, integracji

Przez ostatnie kilka lat, pomogliśmy zespołom marketingu, obsługi klienta czy ecommerce w uruchomieniu ponad 150 skomplikowanych projektów. Wykonujemy analizy wymagań (w tym SIWZ) oraz dokumentacje, kastomizujemy, integrujemy technologie AI z infrastrukturą Call Center lub obsługi klienta.

Konfiguracja

Nasz zespół pomoże w przygotowaniu projektu pilotażowego lub POC (proof-of-concept), analizie potrzeb klienta, konfiguracji indywidualnego konta, ustaleniu zakresu bazy wiedzy z automatycznymi odpowiedziami FAQ i nie tylko.


Dowiedz się więcej

Personalizacja

Ton głosu, personalizowane odpowiedzi, skrypty i wygląd zgodne z identyfikacją wizualną firmy, testy A/B, integracja z CRM, czat, baza wiedzy i wiele innych.


Dowiedz się więcej

Dostarczane z narzędziami administracyjnymi do zarządzania treścią i konfiguracji

  • W pełni programowalny konfigurator NLP języka polskiego
  • Konfigurator wirtualnych dialogów
  • Generowanie synonimów
  • Wyodrębnienie jednostek

Chcę wypróbować pakiet

Na dobry AI początek

od 999 zł /miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
opłata miesięczna, bez kosztów wdrożenia
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa,
karta kredytowa nie jest wymagana

 

  • #1 Oprogramowanie napędzane AI do obsługi klienta
  • 100% kontroli nad algorytmami AI i zawartością
  • Wielokanałowość − pracuje na stronach www, w social mediach, komunikatorach
  • Do 1000 automatycznych odpowiedzi/ mies.
Wersja Enterprise

od 2999 zł /miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
opłata miesięczna, bez kosztów wdrożenia
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa,
karta kredytowa nie jest wymagana

Pakiet Start+:

  • Bezproblemowa integracja z Live Chatem
  • Możliwość instalacji w wersji on‐premise (na firmowym serwerze)
  • Pełny dostęp do narzędzi zarządzania oprogramowaniem
  • Do 10 000 automatycznych odpowiedzi/ mies.
  • Do 75 pytań i odpowiedzi, rozszerzenia na żądanie
  • Wsparcie ekspertów InteliWISE w w konfiguracji i wdrożeniu

Wszystkie ceny są cenami netto. Należy doliczyć obowiązujące podatki (w tym VAT).

* Opcjonalnie, w zależności od specyfikacji technicznej

** Opcjonalnie Chatbot i/ lub Live Chat do Facebook Messengera

Chcę personalizowaną ofertę

Potrzebuję więcej informacji o tym, co Chatbot może dla mnie zrobić

Wersja personalizowana

Zapytaj o ofertę
Odpowiedź w mniej niż 24h

 

  • Wdrożenie on‐premise
  • Personalizacja*
  • Integracje z zewnętrznymi źródłami danych, systemami IT
  • Licencja wieczysta*
Na dobry AI początek
  • System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
  • Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
  • API do integracji
  • Raportowanie i administracja w panelu internetowym
  • Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
  • Pełna historia wyszukiwania
  • Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
  • Integracje
  • Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
  • Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków
Wersja Enterprise
  • System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
  • Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
  • API do integracji
  • Raportowanie i administracja w panelu internetowym
  • Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
  • Pełna historia wyszukiwania
  • Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
  • Integracje
  • Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
  • Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków
Wersja personalizowana
  • System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
  • Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
  • API do integracji
  • Raportowanie i administracja w panelu internetowym
  • Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
  • Pełna historia wyszukiwania
  • Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
  • Integracje
  • Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
  • Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków

Zainteresowany Planem dla Dewelopera?

Kontakt

Wyróżniki InteliWISE?

 
InteliWISE
Konkurencja
Jakość konwersacji
Interakcja na podobieństwo prawdziwej rozmowy, zasilana w 100% konfigurowalnym AI
Czarna skrzynka, ograniczona możliwość płynnej rozmowy
Prywatność danych |Własność
Wersja on‐premise lub w chmurze
Wdrożenie głównie w chmurze, co przekłada się na ograniczenia związane z bezpieczeństwem danych
Kontrola
Wyposażony w bogate narzędzia do zarządzania treścią i AI
Ograniczona skalowalność i zarządzanie treścią

Wiodące marki korzystają z AI‐Chatbotów od InteliWISE: