Rozwiązanie Chatbot, które firma może kontrolować w 100%

Technologie AI wykorzystywane przez globalne marki, pomagają firmom w inteligentnej automatyzacji obsługi klienta bądź e‐commerce.
W 100% kontrolowalne, z możliwością samodzielnego zarządzania.

Bezpłatny 14‐dniowy test 1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja

Automatyzuje pracę konsultanta bądź sprzedawcy

Posiada funkcje aktywnego zapraszania

Rozpoznaje problem i pomaga go rozwiązać

Integruje się z procesami biznesowymi

Wykorzystanie AI do wykrywania problemów

  • Chatbot rozumie język potoczny − z łatwością identyfikuje potrzeby użytkowników
  • Pokazuje sugestie lub pytania wyjaśniające
  • Technologia AI pomaga Chatbotowi uczyć się na podstawie poprzednich pytań i z czasem zakres jego wiedzy się poszerza

Odpowiedzi w czasie rzeczywistym generowane z różnych źródeł

Odpowiedzi z przygotowanej bazy wiedzy pytań i odpowiedzi

Wszystkie boty są dostarczane z przygotowaną bazą, składającą się z pytań, odpowiedzi i scenariuszy dialogowych. Pomaga to projektantom budować i konfigurować wiedzę Chatbotów.

Odpowiedzi przez wykorzystanie informacji z innych aplikacji i usług

Informacje o cenie, statusie dostawy, stanie konta, saldzie konta − wszystko to może znaleźć się w odpowiedzi Chatbota.

Przełączanie tylko złożonych zapytań do konsultanta

Gdy AI nie jest w stanie odpowiedzieć na zapytanie użytkownika, eskaluje rozmowę do konsultanta. Operator może pracować na czacie, komunikatorze, rozmowach telefonicznych, e-mailach.

Eskalacja jest w pełni programowalna i działa w oparciu o dostępność, umiejętności, rodzaj problemu, czas oczekiwania i inne.

Chatbot wspiera konsumentów podczas całej podróży


IInformuje o ofercie, cenach

Pomaga w operacjach
i transakcjach

Działa z mapami i aplikacjami

Wirtualny Asystent dostracza zespołom ds. marketingu, sprzedaży i serwisu istotnych danych

Nagrywa wszystkie interakcje, raportuje statystyki konwersacji, w tym treść zapytań i język, jakiego używają klienci, niezrozumiałe pytania, wolumen rozmów, liczba wysłanych i odebranych wiadomości, liczba kroków konwersacji, czas trwania rozmów.

Gotowe treści dla firm − szybsze wdrożenie

+20,000 elementów bazy wiedzy, w tym synonimy, wyrażenia dialektowe, definicje.

Gotowy zestaw pytań z zakresu finansów, ubezpieczeń, handlu elektronicznego,
usług B2B.

Szybkie wdrożenie − biblioteka intencji zebranych z podobnych, przeszłych rozmów.

Gdy uruchomienie wymaga analizy, doradztwa, integracji

Przez ostatnie kilka lat, pomogliśmy zespołom marketingu, obsługi klienta czy ecommerce w uruchomieniu ponad 150 skomplikowanych projektów. Wykonujemy analizy wymagań (w tym SIWZ) oraz dokumentacje, kastomizujemy, integrujemy technologie AI z infrastrukturą Call Center lub obsługi klienta.

Konfiguracja

Nasz zespół pomoże w przygotowaniu projektu pilotażowego lub POC (proof-of-concept), analizie potrzeb klienta, konfiguracji indywidualnego konta, ustaleniu zakresu bazy wiedzy z automatycznymi odpowiedziami FAQ i nie tylko.


Dowiedz się więcej

Personalizacja

Ton głosu, personalizowane odpowiedzi, skrypty i wygląd zgodne z identyfikacją wizualną firmy, testy A/B, integracja z CRM, czat, baza wiedzy i wiele innych.


Dowiedz się więcej

Dostarczane z narzędziami administracyjnymi do zarządzania treścią i konfiguracji

  • W pełni programowalny konfigurator NLP języka polskiego
  • Konfigurator wirtualnych dialogów
  • Generowanie synonimów
  • Wyodrębnienie jednostek