Facebook bot

 

ChatBOT do Facebooka

Automatycznie odpowiada na najczęstsze pytania, bez udziału Call Center. Facebook ChatBot działa z wykorzysatniem AI, dzięki czemu skutecznie wspiera procesy digital marketingowe i e-commercowe na Facebooku.

Testuj teraz

Facebook Chatbot – najważniejsze cechy:

  • Można dodać do każdej istniejącej strony firmowej (fan page).
  • Analizuje pytania, udziela natychmiastowych odpowiedzi, bazując na zautomatyzowanych treściach zawartych w FAQ.
  • W 100% zautomatyzowany, nie potrzebuje wsparcia żywych konsultantów.
 

Zaawansowana technologia, wykorzystująca sztuczną inteligencję do rozpoznawania pytań i wyświetlania odpowiedzi

Zaawansowana technologia, wykorzystująca sztuczną inteligencję do rozpoznawania pytań i wyświetlania odpowiedzi

  • Klienci zadają pytania na Facebooku, na fanpage'ach i internetowych
    witrynach firm
  • Sztuczna inteligencja - wspomaga technologię wyszukiwania tematów, dążąc do zrozumienia
    prawdziwych intencji klienta
  • Najczęściej powtarzające się zautomatyzowane, inteligentne odpowiedzi,
    utworzone na podstawie bazy pytań i odpowiedzi FAQ, są bezzwłocznie
    dostarczane klientowi i wyświetlane w oknie rozmowy
  • Ściągnij e-book i dowiedz się więcej
 

Kluczowe elementy Technologii Konwersacyjnych

  • Efektywne wyszukiwanie

    Na stronie firmowej rozpoznaje problemy klientów, nawet w potocznym języku, z ponad 90% precyzją

  • Wirtualny Dialog

    Dopytuje, prowadzi wirtualną rozmowę (czat), przeprowadza przez trudne miejsca na stronie

  • +20 000 gotowych artykułów

    Dostarcza natychmiastowych odpowiedzi na 30-60% częstych pytań klientów, w 100% automatycznie

  • Rozumie tekst i głos

    Pytania zadawane głosowo czy wpisywane, w komputerze, na tablecie, w komórce

  • Integracja z CRM, call center

    Jeśli nie zna odpowiedzi, przekierowuje do systemów (bądź konsultanta), który efektywnie rozwiąże problem

  • Szybka instalacja

    Może działać na stronie firmowej / sklepie www jeszcze dziś

 

Profesjonalne narzędzie wspierające:

  • Sprzedaż on-line i procesy e-commerce

    Asystuje w wykonywaniu transakcji internetowych. Momentalnie udziela odpowiedzi na pytania dotyczące daty dostawy, zwrotów, płatności, cech produktu.

  • Obsługę Klienta

    FAQ - najczęściej zadawane pytania, w tym związane z odzyskiwaniem hasła, z logowaniem, ze zwrotami - w 100% obsługiwane bezosobowo, bez konieczności pomocy ze strony żywego pracownika.

  • Działania Digital Marketingowe

    Automatycznie promuje ofertę sklepu on-line. Przedstawia rekomendacje i odpowiada na wątpliwości związane z cechami produktu.

 

Testowanie i uruchomienie ChatBOTa w 4 krokach

  • Założenie konta

    Załóż konto lub skontaktuj się z naszym zespołem. Chętnie odpowiewy na Twoje pytania.

  • Przygotuj swoje odpowiedzi

    Utwórz listę 20 – 50 – 100 najczęstszych zapytań klientów. Na jej bazie stworzona zostanie baza odpowiedzi, którą w kontakcie z klientami wykorzysta nasz Facebook ChatBOT.

  • Umieść ChatBOTa na Facebooku

    W razie problemów nasz zespół pomoże w osadzeniu Facebook ChatBOTa i integracji z API Facebooka.

  • Analizuj historię czatów

    Nasz usługa umożliwia monitorowanie historii czatów, skuteczności transkryptów i sposobu w jaki Facebook Chatbot udziela odpowiedzi na pytania klientów. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.