1 miejsce, wszystkie kanały. Nie strać ani jednego więcej zapytania od klienta.

Obsługa Omni-channel. Rozwiązanie dla sprzedawców i konsultantów z Infolinią, SMS, Live Chat, Chatbot, Facebook, Wideo.

WYPRÓBUJ BEZ OPŁAT | KONTAKT

Bezpłatny 14‐dniowy test 1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja

Zaoferuj ten sam poziom obsługi,
niezależnie od sposobu łączenia się klienta.

Wszystko na 1 konsoli. Koniec z przełączaniem się konsultanta pomiędzy ekranami

Szybka reakcja konsultantów jest korzystna dla firmy

Wielokanałowość

Helpdesk zbiera pytania klientów z wszystkich kanałów − AI, tekst, głos, a nawet wideo.

Widok użytkownika 360 stopni

W każdej chwili konsultant może przyjrzeć się historii poprzednich kontaktów z klientami lub aktualnej ofercie.

Napędzane AI

Oprogramowanie zasilane AI, aby nadążyć za konkurencją.

Pojedyncza karta kliencka posiada wszystkie dane potrzebne do dosprzedaży czy sprzedaży powiązanej

  • Zrozumienie kontekstu − jeśli klient kontaktował się z firmą wcześniej, to historia rozmowy jest widoczna dla konsultanta
  • Jedna strona obejmuje skrypty historyczne ze wszystklich kanałów − czat, system ticketowy, połączenie, e-mail
  • Konsultant może błyskawicznie skontaktować się z klientem − wysłać wiadomość czy e‐mail

Konsultant może personalizować widoki za pomocą kart wyszukiwania pełnotekstowego zasilanych przez AI

100% kontrola dla potrzeb firmy

Poufne dane nigdy nie opuszczą siedziby firmy − dzięki wdrożeniu on‐premise

Prywatność danych w systemie Helpdesk to nie problem. System działa z chmury, ale może być skonfigurowany na firmowych serwerach w trybie on‐premise.
Zintegrowany Helpdesk można w pełni dostosować do potrzeb firmy. Wygląd może być spersonalizowany zgodnie z wytycznymi marketingowymi marki.

Zespół InteliWISE pomoże w pełnej konfiguracji i personalizacji

Zarejestruj się, aby natychmiast korzystać z wszystkich funkcjonalności. A jeśli firma potrzebuje integracji, personalizacji, szkoleń − skontaktuj się z zespołem InteliWISE.