Najnowsze oprogramowanie do obsługi klienta w Omni-channel. Rozwiązanie dla sprzedawców i konsultantów z Infolinią, SMS, Live Chat, Chatbot, Facebook, Wideo. Dla 100% zdalnej pracy.
Bezpłatny 14‐dniowy test
1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja
Helpdesk zbiera pytania klientów z wszystkich kanałów − AI, tekst, głos, a nawet wideo. W każdej chwili konsultant może przyjrzeć się historii poprzednich kontaktów z klientami lub aktualnej ofercie. Oprogramowanie zasilane AI, aby nadążyć za konkurencją. Prywatność danych w systemie Helpdesk to nie problem. System działa z chmury, ale może być skonfigurowany na firmowych serwerach w trybie on‐premise. Zarejestruj się, aby natychmiast korzystać z wszystkich funkcjonalności. A jeśli firma potrzebuje integracji, personalizacji, szkoleń − skontaktuj się z zespołem InteliWISE. Zaoferuj ten sam poziom obsługi,
niezależnie od sposobu łączenia się klienta.
Wszystko na 1 konsoli. Koniec z przełączaniem się konsultanta pomiędzy ekranamiSzybka reakcja konsultantów jest korzystna dla firmy
Wielokanałowość
Widok użytkownika 360 stopni
Napędzane AI
Pojedyncza karta kliencka posiada wszystkie dane potrzebne do dosprzedaży czy sprzedaży powiązanej
Konsultant może personalizować widoki za pomocą kart wyszukiwania pełnotekstowego zasilanych przez AI
100% kontrola dla potrzeb firmy
Poufne dane nigdy nie opuszczą siedziby firmy − dzięki wdrożeniu on‐premise
Zintegrowany Helpdesk można w pełni dostosować do potrzeb firmy. Wygląd może być spersonalizowany zgodnie z wytycznymi marketingowymi marki.
Zespół InteliWISE pomoże w pełnej konfiguracji i personalizacji