1. Co to jest omnichannel?

Komunikacja omnichannel oznacza wielokanałową obsługę klienta – przez telefon, e-mail, wideorozmowę, formularze, aplikację, Chatbota, Live Chat – klient sam wybiera najbardziej wygodną dla niego opcję do kontaktu. Opcja omnichannel od InteliWISE wzbogacona jest konsolą agenta InteliWISE Support. Dzięki konsoli InteliWISE Support wszystkie zapytania spływające przez różne kanały – przez Chatbota, Live Chat, Voicebota, formularze czy infolinię – dostępne są na jednym ekranie, w tym samym miejscu.

2. Co daje firmie Konsola InteliWISE Support?

Konsola InteliWISE umożliwia:

  • wgląd we wszystkie dane o klientach (CRM) z możliwością ich edycji – dane korespondencyjne, dotyczące płatności czy zgłoszeń w wybranym okresie
  • przegląd wszystkich przychodzących zapytań z formularzy,
  • ticketów, e-mail
  • obsługę telefonów – odsłuch przeprowadzonych rozmów, oddzwonienie do klientów
  • obsługę czatów (Live Chat) ze strony internetowej sklepu, mediów społecznościowych (Facebook Messenger) lub aplikacji mobilnej
  • podgląd odpowiedzi do klientów udzielonych przez sztuczną inteligencję (AI, Chatbota)
  • przegląd i moderację postów na profilu Facebook
  • wideopołączenia z użytkownikiem
  • co-browsing – usługę współprzeglądania, dzięki której konsultant ma podgląd wybranej zakładki przeglądarki, na której pracuje klient
  • screen-sharing, czyli usługę, która podwaja ekran i umożliwia konsultantowi Live Chatu pokazanie własnego ekranu/ jego części użytkownikowi
  • komunikację wewnętrzną – informuje o obecności zalogowanych konsultantów, posiada wewnętrzny czat i wideopołączenia oraz stanowi bazę wiedzy i system do wymiany plików.

3. Ile kosztuje omnichannel?

Cena usługi wielokanałowej obsługi omnichannel uzależniona jest ruchu, jaki generują klienci oraz liczby kanałów, którymi posługuje się dział obsługi firmy. Specjaliści InteliWISE pomogą przeanalizować potrzeby i dostosują najbardziej korzystny wariant, nawet w przypadku ograniczonego budżet na wydatki związane z polepszeniem jakości obsługi klienta w firmie.

4. Dla kogo opcja omnichannel?

Omnichannel najlepiej sprawdzi się w przypadku firm, których działy obsługi klienta/ Contact Center są obciążone dużą liczbą zapytań spływających z różnych źródeł. Wiele firm ma szeroką grupę odbiorców usług czy produktów, a każda z tych grup preferuje inne formy kontaktu. Młodzież często wybiera kontakt przez media społecznościowe i czat, podczas gdy osoby starszę chętniej sięgnął po telefon i ze swoim zapytaniem zadzwonią do konsultanta na infolinię. Omni-channel to rozwiązanie dla sklepów online, które nie chcą przegapić żadnego kontaktu.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

AKCEPTUJE