Platforma Omni-channel do Obslugi Klienta. Rozwiązanie dla sprzedawców i konsultantów z Infolinią, SMS, Live Chat, Chatbot, Facebook, Wideo. Dla 100% zdalnej pracy.
Bezpłatny 14‐dniowy test
1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja
Omnichannel. Intuicyjny Helpdesk dla konsultantów lub zespołów sprzedaży do lepszej, zintegrowanej obsługi klienta.
Infolinia. Żadne połączenie potencjalnego klienta nie pozostanie bez odpowiedzi.
Gotowy IVR, odsłuch rozmów za 1 kliknięciem, oddzwanianie, a nawet Voicebot.
Live Chat. W trakcie czata, Konsultant sprawdza natychmiast poprzednie rozmowy z innych kanałów.
AI i Chatboty zmniejszają czas oczekiwania na odpowiedź oraz dają konsultantowi kontekst odpowiedzi.
Konsultant może od razu obsługiwać wideo połączenie,
pomóc rozwiązać problem przez pokazanie swojego ekranu.
Nowe kanały jak Facebook czy Messenger mogą być obsługiwane tym samym zespołem co Infolinia czy Live Chat
1 miejsce, Wszystkie stare kontakty, Wszystkie kanały, Dostępne materiały
Klienci, użytkownicy mogą wybrać, w jaki sposób skontaktować się ze sprzedawcą, konsultantem...
… a konsultant powinien mieć w konsoli widok wszystkich kanałów, wraz z kontekstem klienta.