Live Chat zwiększa zaangażowanie klientów, teraz łatwiej niż kiedykolwiek − dzięki automatyzacji przez AI Chatbota.

Nawet 100% kontrola firmy. Płynnie działa z AI. Idealny do integracji i personalizacji w przedsiębiorstwie. Wspiera wielokanałową obsługę klienta.

Bezpłatny 14‐dniowy test 1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja

Chcę wypróbować pakiet

Live Chat Enterprise

od 169 zł/miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
rozliczenie za stanowisko, kwartalne, plus opłata za wdrożenie (indywidualna wycena)
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa, karta kredytowa nie jest wymagana
  • Gotowy do zaawansowanych modyfikacji
  • Bogate możliwości integracji (API, usługi internetowe)
  • Możliwość instalacji on‐premise (na firmowym serwerze)
  • Gotowość do spełnienia surowych wymogów w zakresie ochrony danych (RODO, outsourcing bankowy)
  • Wsparcie eksperów InteliWISE w konfiguracji i wzdrożeniu
Live Chat + Chatbot (czat hybrydowy)

od 3499 zł/miesiąc

WYPRÓBUJ ZA DARMO
rozliczenie za stanowisko, kwartalne, plus opłata za wdrożenie (indywidualna wycena)
bezpłatna 14‐dniowa wersja testowa, karta kredytowa nie jest wymagana
  • 250 automatycznych odpowiedzi/ mies.*
  • Do 25 pytań i odpowiedzi w bazie wiedzy**)
  • Możliwość instalacji on‐premise (na serwerach firmy)
  • Gotowość do spełnienia surowych wymogów w zakresie ochrony danych (RODO, outsourcing bankowy)
  • 100% kontroli nad algorytmami AI i zawartością
  • Wsparcie eksperów InteliWISE w konfiguracji i wzdrożeniu

Wszystkie ceny są cenami netto. Należy doliczyć obowiązujące podatki (w tym VAT).

* Opcjonalnie, w zależności od specyfikacji technicznej.

** Opcjonalnie Chatbot i/ lub Live Chat do Facebook Messengera.

Chcę personalizowaną ofertę

Wersja Enterprise

Oferta personalizowana

Zapytaj o ofertę
Odpowiedź w mniej niż 24h
  • Wersja on‐premise lub w chmurze
  • Personalizacja*
  • Integracja z firmowywmi systemami IT
  • Licencja wieczysta*
Live Chat Enterprise
  • System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
  • Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
  • API do integracji
  • Raportowanie i administracja w panelu internetowym
  • Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
  • Pełna historia wyszukiwania
  • Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
  • Integracje
  • Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
  • Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków
Live Chat + Chatbot (czat hybrydowy)
  • System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
  • Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
  • API do integracji
  • Raportowanie i administracja w panelu internetowym
  • Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
  • Pełna historia wyszukiwania
  • Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
  • Integracje
  • Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
  • Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków
Wersja Enterprise
  • System ticketowy − integracja z Zendesk, OTRS i in.
  • Raportowanie wydajności, historia, transkrypty, statystyki poszczególnych agentów
  • API do integracji
  • Raportowanie i administracja w panelu internetowym
  • Bezpieczeństwo − HTTPS, szyfrowanie czatów + superbezpieczny pakiet na żądanie
  • Pełna historia wyszukiwania
  • Najczęściej zadawane pytania i pominięte pytania
  • Integracje
  • Indywidualnie opracowane pytania i odpowiedzi oraz scenariusze
  • Pełne wsparcie − propozycje następnych kroków

Potrzebujesz personalizowanej oferty? RFI? RPF?

Kontakt

Wyróżniki InteliWISE?

 
InteliWISE
Konkurencja
Jakość konwersacji
Interakcja na podobieństwo prawdziwej rozmowy, zasilana w 100% konfigurowalnym AI
Czarna skrzynka, ograniczona możliwość płynnej rozmowy
Prywatność danych |Własność
Wersja on‐premise lub w chmurze
Wdrożenie głównie w chmurze, co przekłada się na ograniczenia związane z bezpieczeństwem danych
Kontrola
Wyposażony w bogate narzędzia do zarządzania treścią i AI
Ograniczona skalowalność i zarządzanie treścią

Wiodące marki korzystają z AI‐Chatbotów od InteliWISE: