1. Co to jest Live Chat?

Live Chat jest narzędziem internetowym, które pozwala na obsługę klientów w czasie rzeczywistym oraz analitykę ruchu na stronie internetowej. Czat na stronie to zazwyczaj okienko (inaczej widget) znajdujące się najczęściej w prawym dolnym rogu strony i umożliwiające rozmowę z doradcą obsługi klienta. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę czy sklep internetowy mogą od razu uzyskać odpowiedzi na pytania co do oferty bądź otrzymać pomoc dotyczącą realizacji zamówienia.

Live Chat to również skuteczne narzędzie do analizowania i śledzenia statystyk, w tym realnych zachowań konsumentów, które pomaga precyzyjniej zdefiniować grupy odbiorców i dokonać segmentacji. Pozwala to z kolei na lepsze dostosowanie zarówno oferty, jak i sposobu kontaktu z klientami.

Oprogramowanie Livechat jest świetnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych czy innych stron www generujących duży ruch użytkowników, a tym samym liczne potencjalne zapytania. Wystarczy w okienku na stronie wstukać pytanie, a wiadomość zostanie od razu przesłana do konsultanta Contact Center – jest to idealne narzędzie do wsparcia zakupów w koszyku czy wyjaśniania wątpliwości.

2. Ile kosztuje Live Chat?

Cena za Live Chat uzależniona jest od wielu czynników, przede wszystkim od liczby stanowisk (liczba kont jednocześnie zalogowanych do Live Chatu). Dodatkowo na koszt wpływa np. zakres integracji, wdrożenie on-premise/ w chmurze czy wsparcie Live Chatu AI-Chatbotem (Czat Hybrydowy). W celu poznania kosztów najlepiej skontaktować się z dostawcą, eksperci InteliWISE pomogą określić zapotrzebowania firmy i przygotują spersonalizowaną ofertę.

3. Czy Live Chat to także Messaging?

Tak, to także messengery w których piszemy wiadomości

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

AKCEPTUJE