Live Chat zwiększa zaangażowanie klientów, teraz łatwiej niż kiedykolwiek − dzięki automatyzacji przez AI Chatbota.

Nawet 100% kontrola firmy. Płynnie działa z AI. Idealny do integracji i personalizacji w przedsiębiorstwie. Wspiera wielokanałową obsługę klienta.

Bezpłatny 14‐dniowy test 1-dniowa konfiguracja
Łatwa rezygnacja

Dla Firm

100% kontrola dzięki wdrożeniu
on‐premise

Live Chat łączy w sobie wszystkie zaawansowane funkcjonalności rozwiązań klasy enterprise z elastycznością pełnego wdrożenia on‐premise lub w chmurze.

Design w pełni dopasowany
do indentyfikacji wizualnej marki

Interfejs użytkownika może być w pełni personalizowany − wygląd, kolory, wzornictwo − wszystko idealnie dopasowane do tożsamości marki.

Wyzwalacze pozwalają na proaktywność chata

Zaproszenia i wiadomości powitalne są w pełni programowalne. Zamiast ogólnych zaproszeń można oferować pomoc dla różnych segmentów konsumentów, w oparciu o ich zachowanie czy czas spędzony na stronie.

Monitorowanie wzrostu sprzedaży

BLive Chat umożliwia pozyskanie błyskawicznych informacji na temat pytań, jakie zadają użytkownicy oraz wydajności sprzedawców. Pozwala na analizę w czasie rzeczywistym kluczowych wskaźników efektywności (KPI), w tym m.in.: wydajności agentów (według osoby, czasu, umiejętności), typu sprawy czy czasu odpowiedzi.

Dla Klientów

Czat − pierwszy i preferowany kanał kontaktu

Klienci wolą czat od roZmowy telefonicznej lub e-mailowej. Czat dodany do obsługi klienta to prosty sposób na komunikację i zwiększenie satysfakcji użytkownika.

Wielokanałowość − komunikatory, strony internetowe

Konsumenci mogą uzyskać natychmiastową pomoc, na każdym kanale, w każdej chwili − szukając wsparcia np. w finalizacji zakupu.

Natychmiastowe rozwiązywanie problemów podczas pierwszego czatu

Opcjonalny, wbudowany AI‐Chatbot może pomóc rozwiązać część problemów natychmiast. I zmaksymalizować wskaźnik FCR (First Contact Resolution).

Dla Konsultantów

Intuicyjna Konsola dla Konsultantów Live Chat

Konsultanci mogą odpowiedzieć na zapytanie użytkownika w kilka sekund, mając przy tym wgląd w kontekst wcześniejszej rozmowy.

Maksymalizacja produktywności konsutlantów

Intuicyjna Konsola Agent z natychmiastowym dostępem do gotowych podpowiedzi.

Operatorzy czatów zazwyczaj zmagają się z powtarzającymi, prostymi pytaniami, nawet w 3-4 równoległych czatach. Teraz mogą skupić się na generowaniu nowych leadów lub sprzedaży, dzięki gotowej do użycia integracji z funkcją wirtualnego czatu. Pozwala ona na pokazanie właściwej odpowiedzi użytkownikowi − automatycznie, przed rozpoczęciem rozmowy Live Chat.