Polski Voicebot #1. Najniższy koszt Infolinii, Call Center z AI

Profesjonalne rozwiązanie do Infolinii firmowych, zintegrowane z IVR, automatycznie odbierające połączenia i analizujące pytania, udzielające odpowiedzi. Oparte o AI, odciążające konsultantów, przekazujące do nich jedynie trudniejsze rozmowy.

Schemat rozmowy z voicebotem dotyczący płatności za zakupy

Automatyzacja obsługi głosowej odciąża konsultantów
a więc zmniejsza koszty funkcjonowania infolinii

Ponad 50% klientów łączy się z obsługą przez Infolinię firmową. Generuje to znaczne koszty,
związane głównie z rosnącymi płacami konsultantów. Technologie oparte o AI mogą znacząco
neutralizować ten wzrost.
Konsultant CC
Konsultant CC + Voicebot
Wycena 1 połączenia w zł*
3,5
1,75
Potencjał połączeń na minutę*
1-2
połączenia
10-100
połączeń

*Przykładowa symulacja na bazie kampanii prowadzonej przez ponad 100 konsultantów realizujących połączenia wychodzące

Voicebot to nowe rozwiązanie do głosowej obsługi klienta,
gotowe do pracy w każdej infolinii

Voicebot to rozwiązanie klasy Conversational AI do automatyzacji połączeń telefonicznych.
Umożliwia naturalną komunikację w ramach połączenia głosowego.
Część rozmowy prowadzona przez Voicebota
Część rozmowy prowadzona przez Konsultanta
Część rozmowy prowadzona przez Voicebota
Intro

przedstawienie problemu

Autentykacja
Rozwiązanie problemu

prostego

Łatwa automatyzacja połączenia
Łatwa automatyzacja połączenia
Rozwiązanie problemu

złożonego

Swobodna rozmowa

crossell, upsell

Zakończenie rozmowy
Część rozmowy prowadzona przez Konsultanta

4 zastosowania Wirtualnego Asystenta Głosowego AD 2020

voicebot dostępy bez przerwy, 24/7

Obsługa po godzinach, w święta w nocy

Wirtualny Asystent Głosowy obsługuje Infolinię nawet poza godzinami pracy konsultantów
voicebot zastępuje lub uzupełnia ivr

Zastępuje lub uzupełnia IVR

Może być włączony do niemalże każdego istniejącego IVR.
voicebot pełni rolę samodzielnego konsultanta

Pełni rolę samodzielnego konsultanta

Wyuczony scenariusz rozmowy może prowadzić do kompletnego rozwiązania problemu, bez udziału konsultanta.
voicebot przekazuje informacje o datach czy statusach

Automatyczna informacja o istotnych danych

Po integracji z danymi firmy może podawać przez telefon kluczowe informacje jak daty, statusy.

Zespół Klienta może w 100% zarządzać Voicebotem
poprzez rozbudowane narzędzia

 Kompleksowe narzędzie do budowy i zarządzania bazą wiedzy voicebota

Intuicyjny panel

umożliwia wdrożenie Voicebota nawet w ciągu jednego dnia

Szeroka baza

przygotowanych i gotowych do wdrożenia scenariuszy rozmów

Szybka integracja

z posiadanymi systemami Call Center (infolinii)

Bogaty w funkcjonalności

Automatyczna obsługa infolinii

System umożliwia przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center), wraz z kontekstem rozmowy, analizę treści i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.

Rozpoznawanie głosu, intencji, pytań otwartych i zamkniętych

Analizuje polecenia użytkownika, wypowiadane w jego własnym, naturalnym języku, rozpoznaje pytania otwarte i zamknięte w dialogu z klientem, analizuje treść i kontekst, generuje odpowiedź głosową.

Technologia AI, NLP, SR, T2S

Wykorzystuje własną, modułową technologię NLP (procesowanie języka naturalnego) oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania mowy, a także syntezę mowy bądź nagranie lektorskie.

Sterowanie głosem na infolinii (call steering)

Kieruje klienta, uzupełnia lub całkowicie zastępuje IVR tonowy; Rozpoznaje temat rozmowy, prowadzi rozmowę w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuuje połączenia do odpowiedniej grupy Agentów

"Załatwianie spraw" klientów przez Infolinię

Na podstawie zidentyfikowanych intencji klienta, w oparciu o integracje z systemami, może wykonywać konkretne operacje (dyspozycje).

Gotowe scenariusze oraz swobodne programowanie strategii rozmów

Radykalnie przyspiesza uruchomienie przez wykorzystanie gotowych scenariuszy. Jest dostarczany z narzędziami dla zaawansowanego, kreatywnego zarządzania i programowania skryptów "Wirtualnego Agenta". Umożliwia strategię rozmowy od danych pobranych z systemów Zamawiającego.

Usługa Cloud oraz On-premise

Natychmiastowe działanie w ramach usługi chmurowej (Cloud), także z support'em 24-7, bądź instalacja 100% komponentów systemu w modelu 'On Premise', na infrastrukturze zamawiającego.

Pełne raportowanie, analityka

Raportowanie głównych wskaźników i KPI, umożliwiających porównanie do pracy konsultantów, pełne transkrypty rozmów, możliwość definiowania indywidualnych zestawień raportowych.

Elementy samouczenia

Wykorzystuje technologie Machine Learning do analizy niezrozumiałych pytań klientów, sugeruje kategorie odpowiedzi.

Chciałbyś przetestować Voicebota na swojej infolinii?

Przygotujemy DEMO

Prezentacja możliwości wraz z potencjalnym demo

Wycenimy projekt

Wraz z rachunkiem oszczędności

Zrealizujemy "pod klucz"

W tym: dostarczenie oprogramowania, realizacja nagrań lektorskich, integracja z systemem Call Center

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

AKCEPTUJE