e -Windykator

Wyręcza konsultanta telefonicznego w miękkiej windykacji. Informuje o kwocie zadłużenia, potwierdza wpłaty. Nawet 100% automatycznie.

Rosną koszty pracowników Call Center wykonujących windykację

  • Koszty płac

    Koszty osobowe infolinii systematycznie rosną

  • Wysoka rotacja

    Karuzela kadrowa przyśpiesza,
    zwiększając czas gotowości do pracy i koszty zatrudnienia

  • Długi cykl szkoleń

    Nawet kilka tygodni może trwać pełne przeszkolenie pracownika

3750 zł 2018r.
5000 zł2020r.

Nowe rozwiązania oparte o AI mogą kompensować braki kadrowe

Konsultanci są ciągle podstawą zespołu windykacji ...

... ale nowe technologie pomagają wypełnić powstałą lukę

Wyższa
skuteczność

Znacznie niższy
Koszt windykacji

W szczególności w ramach powtarzalnych, dających się zautomatyzować czynności

e-Windykator - wspiera Call Center w automatyzacji miękkiej windykacji

Gotowe oprogramowanie

Uruchamiane niezależnie bądź w ramach posiadanego systemu Call Center

Uruchomienie nawet w 24h w Twojej firmie

Wykorzystuje najnowsze rozwiązania oparte o AI, w tym mechanizmy uczące się

Przygotowane scenariusze rozmowy

Voicebot wykorzystuje scenariusze rozmowy, bądź zaprogramuj swój

Wysłuchaj przykładowych rozmów

Ponaglenie spłaty
Rezerwacja

Sprawdź, dlaczego inni windykatorzy wykorzystują rozwiązania AI

Uzupełnienie zespołu konsultantów Voicebotem znacznie obniży koszty
kampanii oraz umożliwi elastyczne skalowanie
Konsultant CC
Dzisiaj
Konsultant CC
plus Robot
Za 3-12 miesięcy
Wycena 1 połączenia w zł*
3,5
1,75
Potencjał połączeń na minutę*
1-2
połączenia
100-100
połączenia

*Przykładowa symulacja na bazie kampanii prowadzonej przez ponad 100 konsultantów realizujących połączenia wychodzące

Planujesz przetestować Voicebota w windykacji należności ?

Przygotujemy DEMO

Prezentacja możliwości wraz z potencjalnym demo

Wycenimy projekt

Wraz z rachunkiem oszczędności

Zrealizujemy "pod klucz"

W tym: dostarczenie oprogramowania, realizacja nagrań lektorskich, integracja z systemem Call Center

Co to jest Voicebot?

Voicebot to najnowszej generacji, inteligentne oprogramowanie dla firm, które znacząco wspiera konsultantów, lub systemy IVR na infoliniach a nawet pozwala je zastąpić. Symuluje i odzwierciedla ludzką rozmowę, głównie z wykorzystaniem głosu. Umożliwia – przez systemy na infoliniach bądź urządzenia IOT – zrozumieć pytanie użytkownika (zadane głosem, swobodnym językiem) oraz odpowiada na nie, wykorzystując możliwości wirtualnej konwersacji. Powszechnie już znane Chatboty wykorzystywane są do prowadzenia rozmów za pomocą automatycznego czatu – wyłączenie tekstowo. Technologia rozpoznawania mowy daje jednak nowe możliwości – Voiceboty (Chatboty Głosowe) idą o krok dalej – rozpoznają komendy głosowe użytkowników oraz odpowiadają na zapytania za pomocą głosu oraz tekstu. Obydwa rozwiązania bazują na technologii sztucznej inteligencji (AI) i przetwarzania języka naturalnego (NLP) oraz na bazach wiedzy – predefiniowanych odpowiedzi. Główną różnicą jest kanał komunikacji – Chatboty wykorzystują tekst, Voiceboty – głównie głos.

Jak wykorzystać?

Voiceboty na infoliniach mogą być wykorzystane w jako pierwsza linia wsparcia. Będą przydzielać połączenia do właściwych konsultantów, ale też mogą przyjmować rezerwacje, zgłoszenia i informować o statusie realizacji zamówienia. Proaktywne wykorzystanie Voicebotów to kampanie wychodzące – Chatbot Głosowy może wydzwonić klientów firmy i przypomnieć np. o wizycie u lekarza, potrzebie potwierdzenia rezerwacji lub też może zostać użyty w celu przeprowadzeniu badania satysfakcji po wykonanej usłudze.

Czy Voicebot może działać na Infolinii?

Voiceboty to rozwiązania idealne dla infolinii. Ucinają kolejki i oczekiwanie na połączenie z operatorem, od razu identyfikując problem i próbując go rozwiązać. Telefoniczne boty automatycznie obsługują połączenia przychodzące i wychodzące. Ze względu na postęp technologiczny, w szczególności w rozpoznawaniu mowy (Speech Recognition) czy języka naturalnego (NLP), klienci dzwoniąc na infolinię nie mogą być już pewni czy rozmawiają z konsultantem, czy robotem. Chatboty Głosowe to ważny kanał dla każdego Contact Center, w szczególności tam, gdzie właśnie telefon stanowi główny sposób kontaktu użytkowników (usługi dla starszych osób, bądź tych, którzy podczas pracy nie mogą pisać).

Jak działa?

Voicebot działa w oparciu o algorytmy uczenia maszynowego i AI, z kategorii Conversational AI (ASR – Automatic Speech Recognition i Text2Speech). Kiedy klient dzwoni na infolinię, połączenie odbiera Asystent Głosowy, a więc algorytm, który umożliwia zamianę głosu klienta na tekst. Następnie system analizuje pytanie tekstowe (poprzez NLP, czyli przetwarzanie języka naturalnego) i dopasowuje odpowiedź z bazy wiedzy. Jeśli odpowiedź znajduje się w bazie to wtedy system – Voicebot – zamienia ją na głos i przedstawia klientowi. Jeśli w bazie wiedzy nie ma informacji pasujących do zapytania – system natychmiast przełącza połączenie do konsultanta.

Ile kosztuje Voicebot (zrobienie Voicebota)?

Voiceboty dopiero zdobywają nasz rynek, w przypadku decyzji o wdrożeniu rozwiązania warto więc skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Tak jak w przypadku Chatbotów na miesięczne koszty utrzymania wpływa wielkość bazy wiedzy Voicebota. Te zaczynają się od kilkudziesięciu tysięcy złotych rocznie. InteliWISE zapewnia szkolenia i wsparcie techniczne, które gwarantuje stabilną i płynną pracę Voicebota. Czas uruchomienia dedykowanego Chatbota Głosowego to 1-3 miesiące. Przedkładając pracę Voicebota na firmowe koszta – obsłużenie pojedynczego pytania może kosztować nawet kilka groszy, w porównaniu do nawet kilkunastu złotych przez konsultanta na infolinii

Czy Alexa, Siri, Asystent Google to także Voiceboty?

Tak, Alexa, Siri, Asystent Google są Voicebotami, jednak funkcjonują jako personalni doradcy, a nie są wykorzystywane w celach biznesowych – z łatwością sprawdzą nasz grafik, powiedzą jakiej spodziewać się pogody czy przypomną o zrobieniu zakupów. Wspierają użytkowników w codziennych czynnościach z wykorzystaniem smartfonów oraz inteligentnych głośników.

Jak wygląda wdrożenie Voicebota?

InteliWISE do projektu wdrożenia Voicebota podchodzi kompleksowo, skupiając się na tym, jak firma skorzysta na tej cyfrowej zmianie:

  • Krok 1. Analiza obecnej infolinii: zrozumienie działania i technologii obecnej infolinii – eksperci InteliWISE zbierają informację na temat zastanego systemu.
  • Krok 2. Określenie wolumenów i korzyści: analiza połączeń z infolinią – liczba klientów dzwoniących na infolinię oraz ich problemów – analiza pokazuje, czy warto uruchamiać Voicebota.
  • Krok 3. Pilotaż: test polegający na uruchomieniu Voicebota na obecnej infolinii w ramach wybranego problemu/ tematyki.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

AKCEPTUJE