Raporty i statystyka
InteliWISE Dashboard pozwala każdemu klientowi na dostęp on-line do danych statystycznych i raportów z przeprowadzonych przez użytkowników konwersacji. Najważniejsze prezentowane dane to:
- Pełna transkrypcja przeprowadzonych rozmów użytkownik – system, rozłożona w zadanych przez klienta przedziałach czasowych, z uwzględnieniem lokalizacji geograficznej użytkownika.
- Generalna statystyka konwersacji z uwzględnieniem średniego czasu rozmowy, średniej głębokości rozmowy oraz średniego czasu uzyskania odpowiedzi.
- Dynamicznie tworzona lista najczęściej „odwiedzanych” w trakcie rozmowy tematów, która umożliwia śledzenie jakiego typu użytkownik zadaje jakie pytania (przyporządkowanie tematów lokalizacji geograficznej i wiele innych przekrojowych zestawień).
- Lista pytań, na które system nie był w danym momencie znaleźć odpowiedzi, a które powinny rozszerzyć bazę wiedzy.


Dodaj komentarz